۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85402161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۵۰۰ رأی اولی ورامین بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند

ورامین - ایرنا - در آستانه انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز رأی اولی ورامینی در همایشی باشکوه، بلوغ سیاسی خود را جشن گرفته و خود را برای خلق حماسه‌ای عظیم آماده کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه و با حضور سیدعباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد، دانش آموزان رأی اولی ورامینی اعلام کردند که با تمام توان در انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز به ورود در این عرصه سرنوشت‌ساز ترغیب می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این همایش بزرگ اظهار داشت: دانش‌آموزان رأی اولی امروز وارد عرصه جدیدی از زندگی خود می‌شوند که در آن می‌توانند با انتخاب آگاهانه، فردایی بهتر برای خود و دیگر مردم ایران اسلامی رقم بزنند.

سیدعباس جوهری افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است که قطعا شما دانش‌آموزان می‌توانید درک صحیح خود را از مسائل کشور با مشارکت گسترده در این عرصه به نمایش بگذارید.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون هزاران شهید سرافراز به پیروزی رسیده و در ایران اسلامی مستقر شده، جوانانی که با خون پاک خود اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان افتد از این رو، امروز همه ما و شما جوانان باید با حضور پرشور خود در انتخابات، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

جوهری گفت: جوانان ایران اسلامی در کنار شرکت در انتخابات، باید به موضوع انتخاب اصلح نیز توجه ویژه داشته باشند تا آینده درخشانی در انتظار ایران اسلامی باشد.

فرماندار ویژه ورامین نیز در این مراسم گفت: امروز جوانان دهه هشتادی باشور و باغیرت ورامین با اجتماع خود در مبداء قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ این پیام را به جهانیان ارسال کردند که مردم دشت ورامین، وارثان شهدای کفن پوش ، از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

مجید درویشی افزود: مردم شهرستان ورامین، در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر به تمام دنیا ثابت می‌کنند که مردم و جوانان دیار ۱۵ خرداد، مهد شهدای غیور دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه پشت نظام، انقلاب و رهبر خود را خالی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: وعده همه مردم ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان ورامین روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی تا بار دیگر حماسه‌ای باشکوه در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم خورد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha