ثبت احوال ورامین روز انتخابات خدمات سجلی به مردم ارائه می دهد

ورامین - ایرنا - رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ورامین گفت: همزمان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه، اداره ثبت احوال شهرستان ورامین با آمادگی کامل، خدمات مختلف سجلی به مردم ارائه می‌دهد.

عباسعلی صفاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود آن که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات می‌توانند علاوه بر شناسنامه، از مدارک هویتی همچون کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی استفاده کنند ولی کارکنان اداره ثبت احوال ورامین در روز ۱۱ اسفند در آماده باش کامل به سر برده و نسبت به ارائه خدمات سجلی اقدام می‌کنند.

ثبت احوال ورامین روز انتخابات خدمات سجلی به مردم ارائه می دهد

وی افزود: همچون دوره های گذشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته ، ازساعت ۷.۳۰ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند، اداره ثبت احوال ورامین فعالیت خود را آغاز کرده وتا پایان زمان رای گیری به ارائه خدمات سجلی خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت : رفع مشکلات شناسنامه ای، صدور شناسنامه المثنی و تعویض کارت ملی یا اختصاص شماره ملی ازجمله خدمات ثبت احوال به شهروندان تا پایان آخرین ساعت انتخابات هفتم اسفند است.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور، براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اخذ رای از رای دهندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری با ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه و گذرنامه انجام می‌پذیرد. همچنین بر اساس این اطلاعیه، در راستای اجرای تبصره (۴) ماده مذکور و به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای الزامی است.

امام جمعه ورامین: شکرانه نعمت انقلاب شرکت در انتخابات است

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: انقلاب اسلامی نعمتی الهی برای مردم ایران اسلامی است و شکرانه این نعمت، شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند است.

آیت الله سیدمرتضی محمودی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز شرکت در انتخابات حق مردم، و تکلیفی الهی است تا به واسطه آن، آینده درخشان‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی تضمین شود.

ثبت احوال ورامین روز انتخابات خدمات سجلی به مردم ارائه می دهد

وی افزود: امروز ایران اسلامی همچون جزیره‌ای امن، مقتدر و با صلابت در منطقه حضور دارد و برای آن که این امنیت و اقتدار روز افزون باشد، مردم باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که از اهمیت بسیار زیای برخوردارند، شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده‌اند، این بار نیز همچون همیشه، با حضور حماسی خود، توطئه دشمنان را خنثی کرده و سرنوشت درخشان ایران اسلامی را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با شناخت کامل از توطئه دشمنان، بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات یازدهم اسفند ثابت می‌کنند که هیچ گاه دست از ارزش‌های اسلامی برداشته و همواره پشتیبان ولایت فقیه می‌باشند.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای دینی و انقلابی است که قطعا حضور باشکوه مردم در آن، مایه سربلندی کشور ویاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

آیت الله محمودی افزود: نامزدهای انتخاباتی و فرد منتخب مردم باید قدردان حضور و انتخاب آحاد جامعه باشد و خود را خادم نظام دانسته و برای رفع مشکلات جامعه تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد.

وی از آحاد مردم خواست تا ضمن حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند، با شناخت کامل از نامزدهای انتخاباتی نسبت به انتخاب فرد اصلح جهت تشکیل مجلسی مقتدر اقدام کنند.

دعوت مسئولان و معتمدین پیشوا از مردم برای شرکت در انتخابات

در آستانه برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، جمعی از مسئولان و معتمدان شهرستان پیشوا از مردم این دیار دعوت کردند که با حضور حماسی در این رویداد مهم سیاسی، خاطره شهدای کفن‌پوش قیام ۱۵ خرداد را در حمایت از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی زنده کنند.

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان و معتمدین شهرستان پیشوا، از مردم این دیار دعوت کردند که با حضور در این رویداد مهم سیاسی، در مسیری که شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ با خون سرخ خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی ترسیم کردند، گام بردارند.

فرماندار شهرستان پیشوا ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این رویداد مهم گفت: ایران اسلامی در آستانه حماسه بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار دارد و مشارکت مردم برای تحقق اقتدار کشور و استمرار امنیت ملی و تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ابراهیم تاجیک نوری افزود:اینجانب از همه اقشار شهرستان و هموطنان دعوت می کنم تا با حضور در این انتخابات در افزایش اقتدار و استمرار پیشرفت‌های ایران اسلامی سهمی داشته باشند تا عزتمندی ایران اسلامی روز افزون شود.

امام جمعه شهرستان پیشوا نیز اظهار داشت: مردم شهرستان پیشوا، در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که ملتی مسئولیت پذیر هستند و قطعا این حماسه را به شکوه حضور در انتخابات یازدهم اسفند پیوند می‌زنند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین میرامینی افزود: مشارکت در انتخابات، جلوه مشارکت مردم در اداره حاکمین است که این امر همواره مورد تأکید دین مبین اسلام است و قطعا مردم با حضور در انتخابات، با انتخاب دقیق افرادی را در رأس امور قرار می‌دهند تا زمینه مشارکت مردم در اداره حاکمیت را ایجاد می‌کنند.

سید جمال محمدی شهردار پیشوا نیز مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد و افزود: مردم شهرستان پیشوا با پیشینه انقلابی خود، حضوری پرشور در انتخابات یازدهم اسفند خواهند داشت و بار دیگر، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس مقدس جمهوری اسلایم ثبت می کنند.

سیدمرتضی طباطبایی رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابت گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی با خواست و اراده مردم انتخاب شده‌اند تا اقتدار ایران اسلامی به واسطه پشتیبانی مردم؛ نمایان شود.

وی افزود: قطعا مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم پیشوا به عنوان مبداء قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ با حضور حداکثری خود در انتخابات، پشتیبای خویش از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به نمایش می‌گذارند و بهترین اشخاص را برای نمایندگی در مجلس شواری اسلامی بر می‌گزینند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پیشوا نیز اظهار داشت: مردم ایران اسلامی که در تمامی صحنه‌ها، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده‌اند، این بار نیز در انتخابات یازدهم اسفند شرکت می‌کنند تا ضمن افزایش اتحاد ملی، ارتقاء امنیت سرمایه اجتماعی و تسهیل راه حل مشکلات، زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه دشمنان را فراهم کنند.

سرگرد پاسدار مهرداد علیدوستی افزود: مردم شهرستان پیشوا که همواره در صحنه‌های پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه افتخار آفرینی کردند، این بار نیز با وجود مطالبات به حق از مسئولان، به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گرفته و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

ابراهیم رحیمی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز از آحاد مردم خواست تا با آراء خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گوی دشمنان زده و به عنوان امر واجب در آن مشارکت کنند.

حسن اصلانی از یادگاران قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ نیز گفت: شرکت در انتخاباتت بر هر فرد مسلمان و ایرانی لازم و واجب و ضروری است چرا که قطعا خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی افزود: مردم شهرستان پیشوا به نیابت از شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در انتخابات شرکت می‌کنند تا ثابت کنند وارثان شایسته‌ای برای آنان هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود. حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha