فرماندار ویژه کاشان: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در کاشان فعالیت می کنند

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:۲هزارو ۴۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند.

محمدشریف زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، زمینه لازم برای برگزاری انتخابات در کاشان فراهم است.

وی اظهار کرد:هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا شده است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:بسترهای لازم فراهم شده تا مردم با آگاهی کامل و فراغ بال پای صندوق‌های رای آماده شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

زارعی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۲۴۳صندوق اخذ رای در سراسر شهرستان پیش بینی شده است گفت: از این تعداد ۲۱۵ صندوق در شهر کاشان و بخش مرکزی،۱۵ صندوق در نیاسر و ۱۳ صندوق در بخش برزک است.

وی افزود:جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده و تعامل و همکاری چشمگیری بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در این شهرستان فراهم شده است.

وی اظهار کرد:با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم، به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به بیانات معظم له است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha