چهار هزار فروشگاه در استان یزد به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل است

یزد- ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به طرح فجرانه کالابرگ گفت: چهارهزار فروشگاه در استان به سیستم کالابرگ وصل است و ۱۱ قلم کالا از ۱۷ اسفندماه شارژ مجدد خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط‌عمومی استانداری یزد، "محمدعلی شاه حسینی" در نشست کارگروه تنظیم بازار استان افزود: بازرسانی برای رصد فروشگاه‌ها در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشخص شده تا از آرامش بر بازار استان مطمئن شویم.

وی اظهار کرد: اکنون شرایط عرضه اقلام طرح کالابرگ در استان به طور مستمر و دقیق تحت نظارت است و از ارائه اقلامی غیر از اقلام طرح کالابرگ به مردم جلوگیری می‌شود.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فضایی نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع با حضور تمامی تولیدکنندگان عمده استان برگزار شده و مواد غذایی و اقلام تنظیم بازار در این نمایشگاه باتوجه‌به عرضه مستقیم و بدون واسطه حتی تا ۴۰ درصد ارزان‌تر به دست مردم می‌رسد.

وی تأکید کرد : این نمایشگاه در تمامی شهرستان‌ها برگزار و در کنار این نمایشگاه نیز تولیدکنندگان بزرگ استان به عرضه پوشاک و کفش می‌پردازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: هم اکنون پنج هزار تن ذخیره مرغ شرکت پشتیبانی دام استان است و یکهزار تن پرتقال و سیب خریداری شده و بخشی از آن در سردخانه استان ذخیره شده است.

به گزارش ایرنا، مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ ماه آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت‌ ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha