فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

شهرکرد- ایرنا- جمعی از فعالان بخش خصوصی با تاکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه اعلام کردند: منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به مطالبات مردمی و به‌ویزه بخش اقتصادی و خصوصی رسیدگی بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، فعالان بخش خصوصی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پایه‌های اصلی اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور همواره از نظام جمهوری اسلامی دفاع و در انتخابات دوره‌های مختلف شرکت کرده‌اند و در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری هم با حضور پُرشور پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود را به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت می‌کنند.

در این راستا بررسی مطالبات بخش خصوصی مجلس شورای اسلامی، میزگرد انتخاباتی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور شهرام زارع فارسانی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، خلیل شریفی عضو هیات‌نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، مرتضی درخشان رییس اتاق اصناف کشاورزی استان و محمود سلیمی بنی رییس انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان بادام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار و علت‌های لزوم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و خواسته‌های اصلی بخش خصوص از مجلس دوازدهم بررسی شد.

مجلس دوازدهم رسیدگی به خواسته‌های مردم را در اولویت قرار دهد

فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید رسیدگی به خواسته‌های مردم و بخش خصوصی را در اولویت قرار دهند.

شهرام زارع فارسانی تاکید کرد: هر فردی که رای بیاورد و به مجلس شورای اسلامی راه یابد به خواسته‌های مردم رسیدگی و نیازهای آنان را برآورده کند.

وی افزود: ضرورت دارد تا با حضور پُرشور پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح بتوانیم کشور خود را در برابر آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم.

وی یادآور شد: به‌همین منظور از تمامی مردم به‌ویژه فعالان بخش خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری تقاضا می‌کنم تا روز جمعه ۱۱ اسفندماه جاری با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای در انتخابات شرکت کنند.

فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین فعالان بخش خصوصی از تمامی اعضای زیرمجموعه‌های خود دعوت می‌کنند تا در انتخابات اسفندماه جاری شرکت و فرد اصلح را با رای حداکثری انتخاب کنند.

وی گفت: در چهارمحال و بختیاری هم هر فردی به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب شود، اهل همین استان است و برای توسعه تلاش خواهد کرد.

زارع تاکید کرد: بخش خصوصی زیرساخت‌های مطلوبی در کشور دارد و شرکت در انتخابات می‌تواند به انتخاب فرد اصلح و کمک به بهبود این زیرساخت‌ها مُنجر شود.

حماسه پُرشور انتخابات و ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی

فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

عضو هیات‌نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: حماسه‌ای پُرشور در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه هفته جاری برگزار می‌شود.

خلیل شریفی تاکید کرد: انتخابات امسال در چهارمحال و بختیاری می‌توانست با تایید یا احراز صلاحیت برخی افراد پُرشورتر برگزار شود تا حماسه قوی‌تری شکل بگیرد.

وی افزود: در شرایط جنجالی کنونی جامعه باید با حضور در پای صندوق‌های رای حضور یابیم و اگر رای ندهیم خسارت بیشتری به بخش‌های مختلف کشور وارد می‌شود.

شریفی تصریح کرد: اُمیدواریم با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای این حماسه شکل بگیرد و بار دیگر دشمنان این مرز و بوم دچار یاس و نااُمیدی شوند.

وی یادآور شد: البته مردم هم‌اکنون گلایه‌های به حقی به‌ویِژه در بخش اقتصادی و معیشتی دارند که نمایندگان مجلس دوازدهم باید برای رفع آن تلاش کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر مردم ما در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری شرکت نکنند و مشارکت پایین باشد به‌طور یقین افراد ضعیف‌تر وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند و استان آسیب بیشتری می‌بیند.

وی گفت: آسیب‌های انتخاب برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گذشته باعث شد تا مردم آسیب ببینند، به‌همین منظور باید با مشارکت قوی در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم تا نماینده‌ای قوی‌تر به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

شریفی در خصوص انتظارات فعالان بخش خصوصی از مجلس دوازدهم تاکید کرد: هم‌اکنون مشکلات اقتصادی فراوانی به‌ویژه در حوزه‌های ارزی، تورم لجام‌گسیخته و سودهای بالای بانکی داریم.

وی افزود: نوسانات اقتصادی نشان می‌دهد اقتصاد ما در مسیر درستی نیست و در سراشیبی قرار دارد و مجلس دوازدهم باید بیشترین دغدغه خود را برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

عضو هیات‌نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر نام‌‍‌گذاری‌های هر سال را براساس مشکلات اقتصادی اعلام فرموده‌اند.

وی یادآور شد: دشمن هم‌اکنون مشکلات اقتصادی را نشانه گرفته است و امروز علاوه بر مشکلات فراوانی که داریم، در راس آن مسائل اقتصادی کشور را تهدید می‌کند.

شریفی اظهار داشت: بزرگ‌ترین اولویت مجلس دوازدهم و انتظار بخش خصوصی از آن باید سامان‌دهی وضعیت اقتصادی کشور و تسهیل در صادرات و واردات است.

مجلس شورای اسلامی قدرتمندترین، مکانی برای رفع مشکلات مردم کشور

فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

رییس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مجلس شورای اسلامی قدرتمندترین مکان برای رفع مشکلات مردم کشور به‌شمار می‌رود.

مرتضی درخشان تاکید کرد: در بحث شفافیت، انحصار ساخت مسکن، مهاجرت، بانک‌ها، ناترازی انرژی خودرو، کریدورهای جهانی قابل عبور، مالیات سریع و ارزهای چندنرخی همه بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی تنها مکانی است که می‌تواند مشکلات مردم را رفع کند و همه چیز بر عهده دولت نیست زیرا با قانون صحیح می‌توان کشور و جامعه را به توسعه رساند.

درخشان تصریح کرد: هم‌اکنون بیشترین مشکلات مردم به حوزه اشتغال و معیشت بر می‌گردد چون ما از گذشته تاکنون بررسی نکرده‌ایم که چه شغل‌هایی به‌ویژه در بخش کشاورزی از دست می‌رود.

وی یادآور شد: فعالان بخش کشاورزی از مجلس دوازدهم انتظار دارند تا قانون‌گذاری صحیح، توسعه کشاورزی، جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز آب‌خوان، توسعه کشاورزی در مناطقی بدون نیاز به آب و توسعه دیم‌زارها را در دستور کار قرار دهد تا امنیت غذایی در کشور به‌عنوان یک اولویت تامین و زمینه توسعه ایران فراهم شود.

رییس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت باید توجه ویژه به امنیت غذایی داشته باشد و در بحث قیمت‌گذاری گندم و سایر محصولات کشاورزی باید به سمتی برود که وقتی نهاده‌های کشاورزی افزایش چندبرابری دارد پس قیمت تولیدات هم بالاتر رود.

وی گفت: به‌طور نمونه قیمت ریالی بادام از سال ۱۳۹۷ ثابت مانده است در صورتی که اگر به دلار تبدیل کنیم در آن سال ۶۰ دلار بود و هم‌اکنون ۱۲ دلار از کشاورز خریداری می شود.

درخشان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای صادرات بخش کشاورزی رفع تعدات ارزی را کنار بگذارد زیرا تحریم هستیم و هیچ بانکی حاضری نیست تعهدات ارزی کشاورز را انجام دهد و کشاورز ضرر می‌بین و قیمت بادام هر روز کمتر می‌شود.

وی افزود: مردم با حضور پُرشور در پای صندوق‌های رای برگ‌زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران می‌افزایند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و حضور آحاد مردم ثابت می‌کند که ما برای این مملکت ارزش قائل هستیم.

وی تصریح کرد: انشاءالله با کمک مردم، نگاه درست و انتخاب اصلح بتوانند فردی را انتخاب کنند که درد مردم را بداند و برای رفع مشکلات تلاش کند.

مجلس شورای اسلامی کار بازرگانان و بخش خصوصی را تسهیل کند

فعالان اقتصادی: حمایت از بخش خصوصی مورد توجه مجلس دوازدهم باشد

رییس انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان بادام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مجلس شورای اسلامی بایستی با تصویب قوانین تاثیرگذار کار بازرگانان و بخش خصوصی را تسهیل کند.

محمود سلیمی بنی تاکید کرد: رفع تعهد ارزی و تامن سرمایه در گردش برای بازرگانان از مهم‌ترین خواسته‌های بخش خصوصی از مجلس دوازدهم باست.

وی افزود: اعضای انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان بادام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان فعالان بخش خصوصی در استان از همه آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت به‌عمل می‌آورند و درخواست می‌کنند تا همگی با اتحاد و همدلی پای صندوق رای باشند تا فرد اصلح به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha