مشارکت پرشور در انتخابات سبب افزایش سرمایه اجتماعی در کشور می‌شود

تهران- ایرنا- بسیج سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار، بصیر و غیور که در همه صحنه‌ها خوش درخشیدند و تحسین همگان را برانگیختند، برای حضور پرشور وحداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز ۱۱ اسفند ماه دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور در متن این بیانیه که در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منتشر شد، آمده است: هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنهاست و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

نویسندگان این بیانیه با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که همدیگر را به خلق این حماسه پرشور و ماندگار دعوت کرده و در یافتن افراد اصلح کمک کنیم، اظهار داشت: حضور در انتخابات حقی است که در صورت کوچک شمردن یا کم بها دادن به آن موجب نادیده انگاشتن ملت از طرف افرادی که جلوه، نمود و همراهی مردم را جهت بازسازی و سرافرازی ایران نمی‌خواهند، می‌شود.

بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با برشمردن ویژگی‌های فرد اصلح ، خاطر نشان کرد: فرد اصلح می‌بایست، فردی انقلابی، دارای تخصص در زمینه‌های مورد نیاز کشور، دشمن‌شناس، دارای روحیه خدمت‌گزاری و دانش و اطلاعات کافی در امر قانونگذاری، آشنا به چگونگی نظارت بر قوه مجریه، آشنا به درد محرومان، یک‌رنگ، مردم‌دار، پاک‌دست، فسادستیز، به‌دور از شعارزدگی و وعده‌ و وعیدهای غیرعملی و خارج از حوزه مسوولیت و دلسوز به نظام و جامعه باشد.

نویسندگان این بیانیه تاکید کردند که مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل درحل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

بیانیه بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطر نشان کردند، بسیجیان که همواره در صحنه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، افتخارآفرینی کرده اند، در این انتخابات نیز ضمن مطالبات به حق خود از مسوولان، برای لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و حفظ آرمان‌های والای شهدای عزیزمان، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود.

آنان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دستگاه‌های متولی در تأمین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد مردم برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای بی نظیر در گام دوم انقلاب دعوت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha