یادگار بیت سومین شهید محراب: با حضور در انتخابات، چراغ جمهوریت را روشن نگه داریم

یزد- ایرنا - یادگار بیت سومین شهید محراب در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه آورده: یزدی‌ها این رویداد را فرصتی بدانند تا چراغ انتخاب مردمی و جمهوریت روشن مانده و منافع ملی ایرانیان تامین شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، حجت الاسلام "محمد صدوقی" در پیام خود آورده: از تجربه استقرار نظام مردم سالاری دینی در سرزمین ایران ، قریب به پنجاه سال میگذرد. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سرزمینی که هزاران سال استبداد و خفقان شاهنشاهی را تجربه میکرد با صندوق رای و حاکمیت مردم آشنا شد و امید را در قلوب آزادی خواهان این آب و خاک زنده کرد اما در این چند دهه ، تمامیت خواهان و مخالفان جمهوریت نیز آرام ننشستند و بارها ریشه های هرز استبداد را آبیاری کردند تا مردم از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ، خبرگان رهبری و شوراهای شهر ناامید شوند به تمنای اینکه بتوانند پایان جمهوریت و انتخابات را در این کشور جشن بگیرند.

وی در این پیام افزوده: تذکرات و گلایه های دلسوزانه و مکرر مقام معظم رهبری و تاکید بر ایجاد بسترهای مختلف مشارکت مردم در انتخابات نشان میدهد هنوز تقابل با جمهوریت نظام توسط تفکر تمامیت خواه پایان نیافته است.

"این روزها دعوت از مردم به مشارکت در انتخابات کاری سترگ است برخی صادقانه میپرسند از مجلس چه کاری بر می آید؟ خوشبختانه مردم نجیب و شریف هنوز اینقدر از مجلس به عنوان یکی از مهمترین ارکان مردم سالاری ناامید نشده اند که بگویند "هیچ کاری".

اگر روزی چنین باوری در شهروندان شکل بگیرد، آن روز، سور بزرگ مخالفان جمهوریت نظام است که در این چند دهه از هیچ تلاشی برای القای این باور فروگذار نکرده اند."

"در پایان و با درک و همدلی نسبت به همه چالشها و سختیهای پیرامون زندگی، از فرد فرد مردم شریف استان یزد دعوت میکنم همچنان در صحنه بمانند و نگذارند میدان انتخابات خالی شود."

"این حضور مجال عرض اندام مخالفان حق مردم بر جمهوریت را خواهد گرفت، هرچند امید است فرصت حضور و تکثر رقبا در آینده بیشتر ملموس باشد"

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha