۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85402467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرهنگیان آماده نقش آفرینی در پای صندوقهای رای هستند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان قشر مرجع جامعه، آمادگی خود را برای نقش آفرینی در پای صندوق های اخذ رای اعلام کردند.

‌محمدرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در عرصه های مختلف نهضت و انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تمام مناسبت‌های ویژه، فرهنگیان و دانش آموزان همواره به عنوان عناصر فعال و اثرگذار نقش آفرین بودند.
وی اظهار داشت: بنا به گفته شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی برای ما «حرم» است و امروز، دفاع از این حرم بر همه ما واجب است و شرکت در انتخابات دفاع از این حرم محسوب می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: حفظ امنیت و استقلال کشور و همچنین حفظ و تقویت محور مقاومت در دنیا همین رایی است که باید در ۱۱ اسفند به صندوق‌ها ریخته شود.
به گفته وی، حتی یک نفر و یک رای، تاثیر مثبتی دارد و می تواند در برآورده شدن انتظارات از نمایندگان اثرگذار باشد.
ابراهیمی با بیان اینکه اکنون دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت مانند اسراییل و آمریکا و دیگر اجانب مردم را از حضور در انتخابات نهی می کنند گفت: حضور ما می تواند دشمن شکن و ‌مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی باشد.
وی همچنین مشارکت همگانی مردم در انتخابات را ‌برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و معاصر دانست و گفت: خواسته شهدا و مراجع، انجام امر واجب و الهی شرکت در انتخابات است.


نمایندگان منتخب، عهدشان با مردم را فراموش نکنند
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: نمایندگان نباید عهدی که با مردم می بندد را در دوره خدمت فراموش کنند.
وی بر انتخاب افراد اصلح برای عرصه خدمت به مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: ‌با انتخاب هوشمندانه می توانیم به رشد، تعالی و اقتدار جامعه کمک کنیم.
وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که حضور در انتخابات و انتخاب برترین و بهترین فرد می تواند باعث‌ تقویت نظام و بهبود وضعیت کشور از هر نظر شود.
ابراهیمی از دانش آموزان رای اولی مجدد دعوت کرد که در اولین انتخابات خود شرکت کنند و تاثیر گذاری رای خود را ببینند.
به گزارش ایرنا، برای انتخابات امسال ۶۱۵ نفر در اصفهان برای کسب ۲۰ کرسی نمایندگی مجلس (۱۹ کرسی مربوط به استان اصفهان و یک کرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha