۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85402473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حل مشکلات جامعه می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حل مشکلات جامعه می‌شود،‌گفت: با توجه به این موضوع، جامعه ورزش و جوانان استان فردا حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز پنجشنبه در نشست تبیینی با حضور جمعی از بانوان ورزشکار که با حضور کوثر نقی آوا مسلمان شده آذربایجانی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن دعوت از جامعه ورزش و جوانان به حضور حداکثری در انتخابات، نقش بانوان را برای رقم زدن حضوری پررنگ در این عرصه بسیار تاثیرگذار دانست.

وی گفت: سلامت بانوان نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه و خانواده ایفا می کند و ورزش یک عامل پیشگیرانه از بسیاری بیماری ها محسوب می شود.

این مسوول ورزشی افزود: با توجه به این موضوع باید فردا با حضور در پای صندوق های رای با انتخابی آگاهانه، نمایندگانی را وارد مجلس کنیم که دغدغه توسعه ورزش را در جامعه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:حضور مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات نشان دهنده پویایی کشور و تحقق جلوه حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است و این مهم در سطح اجتماعی از مولفه های توسعه یافتگی به شمار می رود.

بازرگان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دشمنان با بهره گیری از روش های مختلف درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های راهی هستند ولی قطعا در این دوره نیز با حضور حماسی مردم در انتخابات همچون گذشته شکست خواهند خورد.

نقی آوا مسلمان شده آذربایجانی نیز در این نشست با بیان خاطراتی از مسیر رهنمون شدنش به اسلام و نماز و حجاب و مبارزاتش در این مسیر، ایران را سنگر اسلام در دنیا دانست و اظهار داشت: امروز دنیا اسلام را با انقلاب امام خمینی(ره) می شناسد و این انقلاب احیاگر این مسیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha