برخورد جدی با هرگونه انحراف و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات انجام می‌شود

زاهدان- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر سلامت انتخابات گفت: با هرگونه انحراف و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات با جدیت برخورد خواهد شد کما اینکه با موارد پیش آمده بدون تعارف پیگیری و برخورد شد، البته عوامل برگزاری انتخابات از عزت نفس کامل برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی روز پنجشنبه در ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در خصوص برگزاری انتخابات ذیل چهار اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری تدابیری اتخاذ شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی فضای انتخابات در سیستان و بلوچستان را رقابتی برشمرد و افزود: میانگین برآورد میدانی توسط فرمانداران و نظر سنجی های احصا شده، این استان روند مشارکتی صعودی حدود ۶۰ درصدی دارد که پیش بینی می شود که مشارکت به حدود ۷۰ درصد نیز برسد.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان بیان کرد: فضای رقابتی خوبی در استان ایجاد شده، کارکرد کمیته های فضای مجازی، رسانه، تبلیغات و کانال‌های تبلیغاتی صدا و سیما در زمینه شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتی اتفاقات خوبی رقم زده و مردم با شناخت بیشتری به نامزد مطلوب خود رای می دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه های فنی، لجستیکی و تامین نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات تدابیر خوبی اتخاد شده است.

شریفی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم، علما، معتمدان و ریش سفیدان که اهتمام ویژه ای نسبت به انتخابات داشتند، خاطرنشان کرد: در برخی حوزه ها کم کاری شده که از مردم عذرخواهی می کنم، بی تردید در این شرایط نمی مانیم و اراده استواری برای جبران عقب ماندگی‌ها داریم.

وی تاکید کرد: هر فرد، تریبون و یا جریانی که بخواهد بر خلاف منویات مقام معظم رهبری، منافع ملی و سیستان و بلوچستان در میان مردم یاس ایجاد کند، خودش را از روند تحولات آینده استان حذف کرده است.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان رو به توسعه است، یادآور شد: تیم مدیریتی استان و دستگاه‌های اجرایی عزم خود را برای جبران عقب ماندگی‌های تاریخی جزم کردند.

وی افزود: امید، اعتماد و رضایت عمومی در فضای اجتماعی استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha