۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 85402960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خروشی در دیارمیرزا / قدردانی استاندار گیلان از حضور پرشور مردم/ گزارش درحال بروزرسانی است

رشت - ایرنا - انتخابات کلید خورد تا مردم خطه سردار جنگل بار دیگر شوری از همدلی و هم پیمانی را برای ساختن میهن خویش بازخوانی کنند. مردمانی که با این اعتقاد می آیند؛ ایران کشوری ریشه دار است و این میراث را با تمام مشکلاتش به مشارکت حفظ می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اینک زمانی است تا ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۷ گیلانی واجد شرایط اعم از زن و مرد می آیند تا روزی نو را در تاریخ حماسی این دیار مردمان آزاده و سربلند رقم زنند از این میان ۸۶ هزار و ۱۶۶ نفر را دختران و پسران جوانی تشکیل می دهند که برای نخستین بار قدم به وادی انتخاب نهاده و رای خود را به صندوق می اندازند.

استان گیلان با ۱۱ حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳ کرسی نمایندگی دارد که ۳۵۰ نامزد برای کسب این کرسی ها با هم رقابت می کنند که از این تعداد ۳ کرسی مربوط به حوزه رشت و خمام و بقیه حوزه ها هر کدام یک نامزد دارد و انتخابات خبرگان رهبری هم با ۴ کرسی هم اینک پنج نامزد در عرصه رقابت ها داراست.

فضای انتخاباتی استان در همه حوزه ها رقابتی است اما برخی حوزه به دلیل تعدد و تنوع نامزدها رقابت بین نامزدهایی از یک جناح سیاسی هم جدی و گسترده و قابل توجه است.

 ۰۰:۴۹ |  استاندار گیلان از حضور پرشور و غرورآفرین مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار گیلان از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده آنان در انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و غرور آفرین مردم استان ثابت کرد که ایرانیان همواره برای تعیین سرنوشت خود در صحنه حضور دارند و نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و می دهند.

۲۳:۴۵ |  فیلم حضور پور شور مردم شهرستان آستارا در پای صندوق رای

مردم شهرستان آستارا حضور پورشور و گسترده ای در پای صندوق رای دارند و همچنان رای گیری در این شهرستان ادامه دارد.

۲۲:۴۶ | مدارس غیرحضوری و شروع فعالیت ادارات گیلان با ۲ ساعت تاخیر شد

استاندار گیلان گفت: به دلیل برپایی شعب اخذ رای در بسیاری از مدارس استان و طولانی شدن فرآیند انتخابات و تمدید چند مرحله ای مدت آن، تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا ۱۲ اسفندماه غیرحضوری و حضور کارمندان در ادارات با ۲ ساعت تاخیر شد.

ساعت ۲۱:۲۳  | موسم پاسخگویی به وعده‌ها فرا رسید

ساعات پایانی انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ سپری می‌شود و به اعتقاد مشارکت کنندگان در این عرصه، ازین پس موسم پاسخگویی نمایندگان منتخب به وعده‌هایشان فرا می‌رسد و این افراد که با آرای ملت سکان‌دار می‌شوند باید جوابگوی خواسته‌های مردم باشند و شعارهای تبلیغاتی خود را فراموش نکنند.

ساعت ۱۹:۵۸  |  حدود ۳۰ نفر در رضوانشهر به اتهام اخلال در انتخابات دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر اعلام کرد: حدود ۳۰ نفر به اتهام اخلال در نظم شعب و فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.

ساعت ۱۹:۰۹  | فیلم | گیلانیان و حماسه حضور در انتخابات ۱۴۰۲

مردم گیلان از ابتدای وقت امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور پرشور خود در شعب اخذ رای ، آرای خود را به صندوق ها ریختند.

ساعت ۱۸:۴۹  | سرود همبستگی در گیلان طنین انداخت

انتخابی دیگر فرا رسید، روزی سرنوشت ساز که مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی سرود همبستگی را در گیلان طنین انداز کردند.

 ساعت ۱۸:۴۹  | بیشترین تخلفات در گیلان مربوط به تبلیغات است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گیلان با بیان اینکه انتخابات در این استان بدون تخلفات جدی پیگیری می‌شود،بیان کرد: بیشترین تخلفات در گیلان مربوط به تبلیغات است.

ساعت ۱۷:۴۹  |  رئیس ستاد انتخابات گیلان: با متخلفان برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه ممکن است به دلیل عدم آشنایی با قوانین یا متعمدانه افرادی مرتکب تخلفاتی شوند،گفت: با متخلفان به طور قاطع برخورد می شود.

ساعت ۱۷:۴۱ |  شعب سیار رای‌گیری در سطح کل گیلان فعال است

استاندار گیلان گفت: شعبه های سیار رای گیری در کل استان فعال بوده و تیم های سیار علاوه بر مناطق صعب العبور و روستایی دوردست در بیمارستان، بوستان ها، زندان ها، خوابگاه های دانشجویی و واحدهای تولیدی حضور می یابند.

ساعت ۱۷:۰۶  | فیلم |  آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان

گیلان ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۷ واجد شرایط رای دارد که از این تعداد ۸۶ هزار و ۱۶۶ نفر برای نخستین بار رای می‌دهند.

ساعت ۱۶:۴۷  |  انتخابات در گیلان در امنیت کامل در حال برگزاری است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: تاکنون مشکلی از نظر امنیتی در روند برگزاری انتخابات در گیلان وجود نداشته و حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مطلوب است.

ساعت ۱۶:۳۹  | مردم تخلفات انتخاباتی را به بازرسان شعب اطلاع دهند

رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان با بیان اینکه در هر یک از شعب اخذ رای استان بازرسان حضور دارند، گفت: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به بازرسان شعب اطلاع دهند.

ساعت ۱۶:۳۴ | آمدیم؛ تا فردایی بهتر بسازیم

گیلک، تالش، ترک و فارس از سراسر گیلان در شعب اخذ رای حاضر شدند تا بگویند به میدان آمده‌اند تا فردایی بهتر بسازند؛ امروز ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان، مردم ایران و گیلان برای انتخاب اصلح‌ترین افراد از بین نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آرای خود را در صندوق های رای انداختند.

ساعت  ۱۵:۲۳  | ادارات ثبت احوال گیلان تا پایان رای گیری فعال هستند

مدیرکل ثبت احوال گیلان گفت: تمامی ادارات ثبت احوال استان تا پایان رای گیری برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

ساعت ۱۳:۵۱ | ۲۱۱ هزار و ۳۹۷ نفر در گیلان رای خود را داخل صندوق انداختند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۳۹۷ نفر در استان با حضور در صحنه انتخابات رای خود را داخل صندوق‌ انداختند.

ساعت ۱۳:۵۰ | پس از انتخابات فضای رفاقتی باید جایگزین رقابت شود

امام جمعه موقت رشت گفت: از فردای انتخابات فضای رفاقتی باید جایگزین فضای رقابتی در کشور شود و همه در کنار هم برای توسعه و اقتدار کشور در کنار هم قرار گیرند.

ساعت ۱۳:۲۴ | دستگاه‌های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای فعال است

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان گفت: دستگاه های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای فعال است و در زمان حاضر مشکلی در هیچ شعبه نداریم ضمن آنکه علاوه بر آنها دستگاه های پشتیبان هم آماده است تا در صورت بروز مشکل و نیاز به سرعت جایگزین شود.

ساعت ۱۳:۰۸ | استاندار گیلان: مردم پای صندوق های اخذ رای بصیرت خود را اثبات کردند

استاندار گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای در این استان از همان ساعات اولیه گفت: مردم با این حضور خود که ازابتدای صبح جلوه ای برجسته همپای کشور در گیلان دارد، رای بار دیگر ثابت کردند که در بصیرت و آگاهی پیشرو هستند چنانکه در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی این مهم را به اثبات رسانده اند.

ساعت ۱۲:۴۰ | فرماندار رشت: مردم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

فرماندار رشت با بیان اینکه ۵۹۰ شعبه الکترونیکی همزمان با آغاز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و خمام فعال شدند، از مردم خواست حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ساعت ۱۲:۳۰ |۶ نفر در رضوانشهر به اتهام اخلال در فرآیند انتخابات دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر اعلام کرد: ۶ نفر به اتهام اخلال در نظم شعب و فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان دستگیر شدند.

ساعت ۱۰:۲۳ | سه هزار بازرس بر انتخابات گیلان نظارت دارند

رئیس هیات بازرسی انتخابات گیلان گفت: سه هزار بازرس مسئولیت اجرای قانون و حسن برگزاری فرآیندهای انتخاباتی را در استان عهده دار هستند.

ساعت ۱۰:۳۶ | سخنگوی ستاد انتخابات گیلان: اخبار را از رسانه‌های موثق دریافت کنید

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه از همان ساعات اولیه شاهد حضور مردم پای صندوق های اخذ رای هستیم از مردم استان خواست اخبار را از رسانه‌های موثق دریافت کنند.

ساعت ۹:۳۶ | استاندار گیلان: هر رای مردم امیدی برای اعتلای کشور است

 استاندار گیلان با بیان اینکه امروز، روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است، گفت: هر رای مردم تیری به سوی دشمن و امیدی برای آینده ای بهتر، اعتلا و اقتدار کشور است.

ساعت ۸:۰۰ | ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رای در گیلان به روی مردم گشوده شد

رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس شورای همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی استان گیلان آغاز شد.  از این تعداد ۹۸۶ شعبه در شهرهاست و هزار و ۷۰۴ شعبه روستایی در این انتخابات آماده شده است ضمن آنکه ۲ هزار و ۳۱۷ شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار است. همچنین شعبه فرعی ارامنه استان تهران هم در بندر انزلی مستقر است.

گزارش در حال تکمیل است...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha