۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85403181
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمای همدان مغلوب گرمای حضور مردم در انتخابات

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85403181
سرمای همدان مغلوب گرمای حضور مردم در انتخابات

همدان- ایرنا- حضور مردم هگمتانه امروز جمعه ۱۱ اسفند با وجود سرمای شدید در شعبه های اخذ رای گسترده بود و مردم ولایت مدار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با شور و شعف وصف ناپذیر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از اولین دقایق صبح امروز ۱۱ اسفند در پای صندوق های رای حاضر شدند و شعب اخذ رای در برخی از نقاط استان مملو از جمعیت است.

مردم ولایت مدار همدان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند: «در اولین ساعات ممکن آرای خود را در صندوق ها بیندازید» با شور و شعف مضاعف پای صندوق های رای حاضر شدند و در حال رای دهی هستند.

حضور گرم و پرشور مردم در انتخابات بدون شک وظیفه و مسوولیت منتخبان و مجلس بعدی را در پیگیری مسایل و مشکلات جامعه را سنگین می کند.

سرمای همدان مغلوب گرمای حضور مردم در انتخابات

حضور جوانان و رای اولی ها همپای دیگر مردم شور و حال خاصی در حوزه های شعب اخذ رای ایجاد کرده است یکی از این رای اولی ها به خبرنگار ایرنا گفت: ما نوجوانان چون در دوران دفاع مقدس نبودیم تا در آنجا حماسه آفرینی کنیم اکنون بهترین فرصت است تا با حضور آگاهانه خود دین خود را به شهدا ادا کنیم.

علی اکبر ادامه داد: در حال حاضر یکی از راههای تضمین امنیت کشور شرکت در انتخابات است و ما باید با حضور حداکثری خود در این حماسه سیاسی نقش خود را برای پیشبرد اهداف نظام مقدس ایفا کنیم.

مادر شهیدان رنجبران هم که در شعبه میدان بیمه همدان با وجود کسالت برای رای دادن در صف ایستاده است گفت: من به عشق رهبر و شهدا برای رای دادن حضور یافتم و از مردم می خواهم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

برادر شهیدان رنجبران نیز افزود: حضور گسترده ما در انتخابات به طور قطع مجلسی قوی شکل خواهد داد و پشت هر مجلس قوی قانون قوی خواهد بود که نفع آن به مردم می رسد.

وی خطاب به مردم گفت: اگر خواهان سربلندی ایران هستید حتما در انتخابات شرکت کنید و به افراد اصلح رای دهید.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در استان همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان همدان برای انتخابات امروز واجد شرایط رای دهی هستند.

۲۹۹ نامزد از هفت حوزه انتخابیه در استان همدان برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

حوزه های انتخابیه همدان-فامنین و ملایر هرکدام ۲ نماینده و حوزه های انتخابیه نهاوند،اسدآباد، تویسرکان، بهار و کبودرآهنگ، رزن و درگزین نیز هرکدام دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

مردم استان همدان همچنین امروز برای انتخاب نمایندگان خود در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پای صندوق های رای می روند.

استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دارای ۲ نماینده است، این استان سه داوطلب ورود به مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha