۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85403238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در خوزستان: انتخابات، تامین کننده منافع ملی است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتخابات تامین کننده منافع ملی بوده و در غیر این صورت دیکتاتوری و هرج و مرج در کشور رقم‌ می‌خورد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد روز جمعه با حضور در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است چرا که ولی فقیه زمان شاید بالغ بر یکصد بار مردم را به حضور در انتخابات امر کردند.

وی حضور در انتخابات را یک‌ تکلیف عقلی دانست و افزود: منافع ملی مقدم بر همه چیز است و حضور در انتخابات، اقتدار نظام را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: شرکت در انتخابات، توصیه به رای دادن و انتخاب فرد صلح سه تکلیف بسیار مهم در انتخابات است.

وی خطاب به کسانی که می‌گویند ما انتخاب می‌کنیم اما تغییری مشاهده نمی‌کنیم گفت: اولا تغییر مشاهده می شود و مهمتر اینکه اگر فرد اصلح را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاب کنیم، مانند بسیاری از استان‌ها، شاهد رشد اقتصادی و غیره خواهیم بود.

بنا بر این گزارش مردم غیور و شهید پرور شهرستان اهواز از ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور یافته و رای خود را به صندوق انداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha