رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان: انتخابات نقطه عطف تغییرات فرهنگی نظام است

اهواز - ایرنا - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: حضور در انتخابات نقطه عطف تغییرات فرهنگی اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

محمد شهباز گهروئی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جامعه حوزه فرهنگ، هنر و رسانه باید بدانند که در این فرصت و روز سرنوشت‌ساز چه کسانی با چه رویکردهای فرهنگی و هنری قرار است انتخاب شوند و چهار سال ریل‌گذاری حوزه فرهنگی و هنری را به دست گیرند.

وی ادامه داد: همه هنرمندان اعم از ادبیات، هنرمندان حوزه سینما، نمایش، موسیقی و تجسمی باید بدانند که حتی یک رای می‌تواند در جریان فرهنگ و هنر استان تاثیرگذار باشد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: انتخابات یک فرصت و نقطه‌ای است که مردم با اراده و رای خود تغییراتی در ترکیب مجلس و دولت ایجاد می‌کنند و به واسطه این تغییر شاهد تحولات فرهنگی اجتماعی هستیم.

شهباز گهروئی گفت: باید توجه داشت علاوه بر حضور مردم و هنرمندان در انتخابات، باید انتخابی دقیق و به دور از تعصبات داشته باشیم و افرادی شایسته و در حد این استان پرظرفیت انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا، خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha