رئیس کل دادگستری فارس: برای مشارکت انتخاباتی تعلل نکنید/ صف‌ها شلوغ است

شیراز - ایرنا – رئیس‌کل دادگستری استان فارس با اشاره به مشارکت گسترده مردم فارس در انتخابات از ساعات اولیه صبح، گفت: مردم در کار خیرمشارکت انتخابات توصیه به حق کنند و برای انداختن آرای خود به صندوق تعلل نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: در این شعبه اخذ رای از ساعات اولیه صبح شاهد ازدحام جمعیت و حضور گسترده مردم هستیم.

وی افزود: بر اساس گزارش های دریافت شده از سراسر فارس، امنیت پایدار در همه شهرستان‌ها حاکم است و فرآیند انتخاب به خوبی پیش می رود.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس ادامه داد: هم استانی‌ها هر چه زودتر پای صندوق رای بیایند و در این امر تعلل نکنند و با انتخاب شایسته ترین افراد باعث تعالی استان و کشور شوند.

وی گفت: مشارکت انتخاباتی مردم باعث انسجام ملی و عزت ملی می‌شود، بنابراین پیر و جوان و بویژه رای اولیها فرمایشات رهبر معظم انقلاب را برای مشارکت نصب‌العین خود قرار دهند.

موسوی حضور مردم را جالب و شورانگیز توصیف کرد و گفت: در این شعبه برای انداختن رای به صندوق باید ۲ ساعت در صف ماند.

وی اظهار کرد: مردم ایران، حرف ولایت فقیه را گوش می‌کنند و می‌دانند که هر رای آنها تیری به قلب دشمنان است؛ می‌دانند که باید دشمن را ناامید کنند و به همین دلیل حضور گسترده‌ای یافته اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای استان فارس برگزار می شود.

در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha