امکان اخذ رای از افراد دارای شرایط خاص فراهم است

بیرجند- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: تدابیری در سطح فرمانداری های استان اندیشیده شده تا افراد معلول یا دارای شرایط خاص بتوانند در همان محل سکونت رای خود را به صندوق بیندازند.

سید محمدرضا طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه رای حق مسلم هر ایرانی است شرایط اخذ رای برای همه واجدین فراهم بوده و فرمانداری ها برا این منظور مکلف به اخذ رای در محل سکونت افراد هستند.

وی ادامه داد: برای این منظور شهروندان می توانند با دفاتر فرمانداران تماس حاصل کنند تا از غروب به بعد صندوق رای به محل مورد نظر ارسال شود.

امکان اخذ رای از افراد دارای شرایط خاص فراهم است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: این موضوع فقط برای افراد دارای معلولیت ، سالمندان و یا بیماران با شرایط خاص است و توصیه می شود شهروندان زمان رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان، ۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی واجد شرایط رای ‌دادن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha