استاندار مرکزی: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته رضایت بخش است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حضور و مشارکت مردم استان در ساعت های اولیه اخذ رای در مقایسه با دوره گذشته خوب و رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه » روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان مرکزی، افزود: این حضور مُهر ابطالی بر نظام رسانه‌ای غرب است و امروز تمام توطئه دشمنان با حضور همراه با بصیرت مردم، خنثی شده است.

وی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در همین ساعات اولیه رای‌گیری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

استاندار مرکزی گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا این لحظه اخلاق مداری و نجابت را نشان دادند و نتیجه را مردم در این انتخابات مشخص خواهند کرد.

حماسه آفرینی مردم استان مرکزی در دقایق اول رای‌گیری

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در این آیین گفت: مردم استان در دقایق اولیه شروع رای گیری با حضور در شعب اخذ رای حماسه آفریدند.

«بهنام نظری » افزود: مردم استان مرکزی با حضور بصیرت گونه خود با عزم و اراده ملی به ندای رهبری لبیک گفتند.

وی بیان کرد: اعضای اجرایی ستاد انتخابات استان مرکزی روز قبل به مناطق دور دست استان اعزام شدند تا به خاطر شرایط جوی از بروز مشکل جلوگیری شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: حضور عروس و داماد در یکی از شعب اخذ رای استان مرکزی نشان از پایبندی آحاد مردم به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دارد.

نظری درباره اسناد هویتی برای شرکت در انتخابات، افزود: در دوره‌های گذشته شناسنامه و کارت ملی برای شرکت در انتخابات مورد پذیرش بود که در این دوره پنج سند هویتی قابل قبول است.

بیش از ۳۰ هزار در استان مرکزی دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند و ۱۵ درصد بیشتر از واجدین شرایط رای دادن برگه تعرفه اخذ رای تدارک شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha