بیش از چهار هزار نیروی پلیس در البرز امنیت انتخابات را برعهده دارند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: بیش از چهارهزار نیروی پلیس در این استان، امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برعهده دارند.

سردار "حمید هداوند " روز جمعه درحاشیه اخذ رای درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تمهیدات لازم در بخش های انتظامی و ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: پلیس این استان نیز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین می کند و از عموم مردم بیدار و همیشه درصحنه انتظار می رود با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.

هداوند افزود: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق های رای از یک سو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از سوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود از به تمهیدات ترافیکی در استان البرز اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس راهور نیز همگام با سایر رده های انتظامی برای امنیت ترافیکی در محل های شعب اخذ رای از ساعات ابتدایی صبح مستقر شده اند.

فرمانده انتظامی البرز یادآورشد که تردد خودروهای سنگین تا پایان زمان رای گیری در معابر درون شهری البرز ممنوع است .

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

یک هزارو۳۳۳ صندوق ، آرای مردم استان البرز را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جمع آوری می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha