فعالیت رسانه‌ای انتخابات امسال در اصفهان متفاوت از دوره‌های قبل بود

اصفهان - ایرنا- استاندار اصفهان گفت: حجم فعالیت‌های رسانه‌ای، گزارش‌ها و اخبار در این دوره از انتخابات در استان متفاوت از دوره‌های قبل بود.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز جمعه در جمع خبرنگاران و بازدید از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در استانداری اصفهان افزود: ارتباط‌گیری مردم با اخبار و داده‌های رویداد بزرگ انتخابات امسال متفاوت از دوره‌های قبل بود که بار اصلی آن بر عهده خبرنگاران و رسانه‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت کمیته اطلاع رسانی و ستاد انتخابات استان، خبرنگاران و رسانه‌های اصفهان در انتخابات امسال، اظهار کرد: حجم داده‌ها، زیاد و متفاوت از سال‌های گذشته بود.

وی با بیان اینکه روند انتخابات در اصفهان تاکنون خوب پیش رفته و در بسیاری از شهرستان‌ها سبب شگفتی شده و مثال زدنی است، تصریح کرد: این جلوه‌های ویژه با زحمات رسانه‌ها به کام مردم شیرین‌تر نیز خواهد شد.
مرتضوی اضافه کرد: فضای خوبی امسال برای تبلیغات انتخابات در حوزه‌های انتخابیه در بخش های مختلف مانند فضای مجازی و رسانه‌ها فراهم شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: ارتباط خوبی نیز مردم با روند کار و با نگاه آگاهانه‌تر در عرصه شناخت توانمندی‌های نامزدها پیدا کردند.
وی اظهار امیدواری کرد که حماسه حضور مردم در انتخابات همانطور که از صبح پرشور شروع شد با همین نگاه پیش رود و تصویر حماسی و شورانگیزی در پهنه استان و کشور شاهد باشیم.

حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان اصفهان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۱ اسفند امسال هستند.

سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده که ۲ هزار و ۷۶۸ شعبه ثابت و ۳۹۳ شعبه سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha