۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85404021
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادارات ثبت احوال گیلان تا پایان رای گیری فعال هستند

رشت - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال گیلان گفت: تمامی ادارات ثبت احوال استان تا پایان رای گیری برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

امیر حسن زاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه ادارات شهرستان‌های استان گیلان امروز یک ساعت قبل از آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری فعال شدند و تا پایان رای گیری برای خدمات رسانی به مردم فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در ادارات ثبت احوال گیلان خدمات شناسنامه‌ای به مردم ارائه می شود، اضافه کرد: تحویل شناسنامه و کارت ملی ( برای افرادی که از پیش درخواست دادند) اعم این خدمات است.

مدیرکل ثبت احوال گیلان عنوان کرد: همچین ادارات ثبت احوال در شهرستان های استان برای پاسخگویی به مسئولان شعب اخذ رای آماده هستند.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

شهروندان با پنج مدرک هویتی شامل گذرنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه و شناسنامه می توانند در انتخابات شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha