تبلیغات خصمانه استکبار جهانی تاثیری بر حضور مردم در انتخابات نداشت

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه تبلیغات خصمانه استکبار جهانی بر آن است تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ نشان دهد، گفت: امروز شاهد هستیم این ترفند تاثیری بر حضور مردم نداشته و این خود نشان دهنده اهمیت انتخابات در کشورمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدکمال سادات روز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان تهران افزود: برغم وجود تهدیدات و بیانیه‌های گروهک‌های تروریستی و اقدامات فضای مجازی، تدابیر لازم در حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران و از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان اتخاذ شد و طبق رصدهای صورت گرفته تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در شعب اخذ رای گزارش نشده است.

وی ادامه داد: مردم در یک محیط با آرامش در سطح استان تهران در حال رای دادن و مشارکت در انتخابات هستند که این امر نشان دهنده انگیزه بالای دستگاه‌ها در تامین امنیت و نظم و مردم در تثبیت حق خود در تعیین سرنوشت است.

مشاور استاندار در خصوص محافظین صندوق‌ها در تهران اظهار کرد: در تهران بزرگ بیش از ۱۱ هزار محافظ صندوق مشغول خدمت رسانی و انجام وظیفه هستند و همچنین در هر یک از حوزه‌های انتظامی ویژه شرق و غرب تهران نیز بیش از چهار هزار محافظ (عوامل انتظامی) صندوق وجود دارد.

وی آرامش و امنیت انتخابات امروز را نتیجه تدابیر و تلاش حدود یکسال گذشته تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، فرمانداران، امامان جمعه در تبیین موضوعات انتخاباتی دانست.

سادات با بیان اینکه حضور پرشور مردم نشان از هوشمندی و بصیرت آنها است، اضافه کرد: امروز در مجموعه استانداری تهران و در حوزه معاونت امنیتی و انتظامی، نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی حضور دارند و میز هدایت شعبه‌ها و مراکز که در سطح شعبات وجود دارد، رصد و چک شده و به هر گزارشی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha