۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85404091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس اداره ارشاد کاشان: شاهد حضور پرشور مردم برای رای دادن هستیم

کاشان _ ایرنا _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: امروز با وجود سرمای هوا شاهد حضور پرشور مردم برای رای دادن هستیم و این نشان از پایبندی آنها به آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

سعید ضابطی روز جمعه در حاشیه رای دادن در شعبه مسجدالحسین(ع) به خبرنگار ایرنا افزود: دشمن در چند ماه به ویژه یک هفته اخیر تلاش زیادی کرد تا مردم را دلسرد و مایوس کند تا پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و بگویند مردم حمایت و پشتیبانی را از نظام گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: اما مردم با حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم امروز در پای صندوق‌های رای ثابت کردند ،همچنان پایبند به نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

ضابطی گفت:آرزوی هر ایرانی داشتن ایران آزاد و آباد است که تحقق آن از مسیر انتخابات می‌گذرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان بیان کرد:امیدواریم مثل همیشه مردم منطقه کاشان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند تا مانند گذشته رتبه های برتر میزان مشارکت در سطح کشور را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا،۲۴۳ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در سراسر شهرستان کاشان مستقر شده و اقدام به اخذ رای از واجدین شرایط می کنند.

۲هزارو ۴۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند.

 دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور در حال برگزاری است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha