۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85403343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد شعب رای در کاشان فعال است

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85403343
۱۰۰ درصد شعب رای در کاشان فعال است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:۲۴۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که ۱۰۰ درصد آن فعال و روند رای‌گیری نیز در حال رصد است.

محمدشریف زارعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴ شعبه اخذ رای در شهرستان سیار و ۲۱۹ شعبه ثابت است.

وی اظهار کرد:باوجود برودت هوا و ریزش برف در سراسر منطقه کاشان اما از روز گذشته بسیج بازگشایی مسیرها انجام شده و برخی از شعب انتخاب رای که در مسیرها صعب العبور بود عوامل برگزار کننده انتخابات، شب گذشته مستقر شدند تا با توجه به یخ‌زدگی‌های مسیر، نگرانی وجود نداشته باشد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:اخذ رای در شهرستان شروع شده و با توجه به اینکه مسیرها و جاده‌ها یخ‌زدگی داشت اما اعضای شعب تلاش کردند به موقع به محل شعب برسند و رای مردم را اخذ کنند.

زارعی گفت:این شهرستان همواره در مناسبت های سیاسی پیش قدم بوده و در امتحانات مختلف سربلند شده ،در این انتخابات هم از ابتدای صبح مردم پای صندوق های رای حاضر شده و این حضور بسیار پر شور است و یقین داریم مثل ادوار گذشته افتخار آفرین بوده و رتبه های برتر مشارکت را از آن خود خواهند کرد.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha