۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85404538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجتبی امینی: مردم مراقب کشورشان هستند + فیلم

تهران- ایرنا- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که مراقب کشورشان هستند.

مجتبی امینی پس از رای دادن در تالار وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: خدا را شاکریم با وجود شرایط سخت کنونی کشور در حوزه اقتصادی و دیگر حوزه‌ها که شاید نارضایتی‌هایی هم وجود دارد و حق هم دارند، مردم مسیر زندگی را پیش می‌برند و با بصیرتی که وجود دارد همه دست به دست هم داده‌اند، با مودت و همدلی گرد هم و پای انتخابات آمدند و نشان دادند مراقب کشورشان هستند.

بالاترین سرمایه یک کشور امنیت آن است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بالاترین سرمایه یک کشور امنیت آن است که مردم نشان دادند با حضورشان در انتخابات از این سرمایه مراقبت می‌کنند.

امینی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه و کشورهای همسایه افتاده همه مردم می‌دانند که با حضور منسجم و دلسوزانه‌شان و با بصیرت خود مراقب این امنیت که دستمان رسیده و باید از آن صیانت کنیم، هستند.

صندوق‌ها شلوغ است

امینی افزود: صندوق‌ها شلوغ است و مردم مراقب این خاک، آب، مام وطن هستند. امیدواریم مسئولانی که در آینده بر سر کرسی‌ها می‌نشینند قدر این مردم را بدانند و دلسوزانه در همه حوزه‌ها برای کشور و مردم بجنگند.

امینی گفت: حوزه فرهنگ و سیاست و اقتصاد فرقی ندارد، همه حوزه ها باید دلسوزانه مدیریت شود، تنها چیزی که مهم است مردم و خاک میهن است؛ آینده پر امید را پیش رو خواهیم داشت و برای آبادانی کشور دست به دست هم می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha