حضور پر شور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای

شهرکرد - ایرنا -فرماندار شهرستان بن گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر این است که مردم درصدد هستند با حضور حداکثری خود در ادامه فرایند رای گیری حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کنند.

رضا علی‌بیگی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه میزان مشارکت در این شهرستان نسبت به دوره قبل ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان رای گیری میزان مشارکت در شهرستان افزایش یابد.

فرماندار بن با اشاره به حضور عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای از ساعت ۶:۳۰ بامداد و آغاز فرایند رای گیری از ساعت هشت صبح در این شهرستان اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شد و روند رای گیری بدون هیچ مشکلی و با آرامش در این شهرستان در حال انجام است.

وی یادآور شد: اعضای اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بن از حوزه‌ها و شعبه‌های اخذ رای سرکشی دارند.

فرماندار بن گفت: در زمان حاضر ۲۹ شعبه اخذ رای شامل ۲ شعبه سیار و ۲۷ شعبه ثابت در بخش‌های شیدا و مرکزی با ۷۵۰ نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی پیش بینی شده است.

وی جمعیت واجد شرایط در شهرستان بن را ۲۵هزار نفر اعلام کرد.

فرماندار بن پیش بینی کرد: با توجه به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بعد از ظهر بیشتر است انتظار می‌رود درصد باقیمانده و آن‌هایی که هنوز موفق به حضور در شعب اخذ رای نشده اند حاضر و حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha