رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری رأی خود را در صندوق انداخت

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با حضور در شعبه اخذ رای دبیرستان شهید باهنر شهرکرد رأی خود را در صندوق انداخت.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز جمعه در پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: رای خود را به نیابت از شهدای معلم، دانشجو و دانش‌آموز در شعبه اخذ رأی دبیرستان شهید باهنر شهرکرد در صندوق جمع‌آوری آرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تاکنون مشارکت و حضور مردم شهرستان‌های ۱۲ گانه استان در پای صندوق‌های رأی مطلوب بوده است و به فضل الهی روند برگزاری انتخابات در استان برابر قانون و به نحو مطلوب در حال انجام است.

حسین‌میرزایی افزود: شرکت در انتخابات عمل صالح و خیر است و مردم عزیز چهارمحال و بختیاری با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، به‌طور قطع شریک در این عمل صالح خواهند بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha