۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۵۹
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85404947
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مشارکت لرستانی ها در انتخابات ۱۱ اسفند بالاتر از متوسط کشوری بود

خرم آباد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: درصد مشارکت مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از متوسط کشور بالاتر بوده و فاصله خوبی با این میانگین داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مستقر در ستاد انتخابات لرستان واقع در استانداری، احسان یاوری شنبه شب در جمع خبرنگاران بدون اشاره به درصد مشارکت استان افزود: شمارش آرا در همه صندوق ها شروع شده و آمار نهایی با تایید هیات نظارت و شورای نگهبان اعلام می شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان های کوچک استان تا ۹۰ درصد صندوق ها شمارش شده و در حال تجمیع در فرمانداری هاست که پس از تجمیع و تایید هیات نظارت، روی سامانه انتخابات درج و سپس اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اتمام کار شمارش آرا تا صبح امروز تصریح کرد: احتمال کشیده شدن انتخابات برخی حوزه ها به مرحله دوم هم وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات لرستان در خصوص برخی ناآرامی ها در پلدختر ادامه داد: برخی افراد به موضوعاتی معترض بودند که وضعیت با حضور عوامل انتظامی کنترل شد و هم اکنون وضعیت این شهرستان آرام است.

یاوری اضافه کرد: خساراتی نیز به برخی اماکن عمومی و خصوصی در پلدختر وارد شده است اما آمار دقیق تجمیعی از میزان خسارت، بازداشتی و مجروحان احتمالی متعاقبا اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha