توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در شبی که امباپه به سکوها رفت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ یک فرانسه با تساوی بدون گل مقابل موناکو متوقف شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ یک فرانسه شب گذشته در ورزشگاه لویی دوم با قضاوت رودی بوکوئه برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان لوئیز انریکه پس از توقف مقابل رن در این هفته نیز مقابل موناکو به یک امتیاز بسنده کردند تا این تیم با شرایط بحرانی برای تقابل با رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. کیلیان امباپه و مارکو آسنسیو خیلی زود در این دیدار تعویض شدند.

نکته جالب این دیدار بی‌توجهی و بی‌تفاوتی امباپه بعد از تعویض به اتفاقات داخل زمین بود. او بعد از تعویض مستقیم راهی رختکن شد و بلافاصله به سراغ گوشی خود رفت. اما این پایان کارهای عجیب او نبود. در حالی که همه انتظار داشتند تا امباپه در نیمه دوم از روی نیمکت بازی را دنبال کند اما این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت که ادامه بازی را در سکوها و در کنار مادرش نگاه کند!

توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در شبی که امباپه به سکوها رفت

توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در شبی که امباپه به سکوها رفت

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن با ۵۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و در مقابل موناکو با ۴۳ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

انریکه در مصاحبه بعد از بازی در خصوص تعویض امباپه در بازی‌های اخیر این تیم گفت: پاریس باید دیر یا زود به نبودن امباپه عادت کند.

تعویض‌های لوئیز و از طرفی بی‌تفاوتی‌ امباپه به نتایج اخیر پاریس نشان می‌دهد که هر دو طرف رابطه خیلی سردی با هم دارند و از همین حالا منتظر جدایی امباپه از این تیم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha