۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - ۱۰۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی با حضور جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاح همزمان این طرح‌ها در سراسر استان روز یکشنبه با حضور سردار علی فضلی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این آیین گفت: ۱۰۵ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال و مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد که نتیجه تلاش و همت نیروهای درون و برون سپاه است.

سردار محمدرضا مهدوی ادامه داد: در این رابطه زیرساخت‌های اداری و خدماتی مورد نیاز از جمله احداث ساختمان اداری ناحیه خوسف، زیرکوه و بشرویه، احداث آسایشگاه برای سربازان، احداث و تکمیل ۱۱ حوزه مقاومت، احداث ۴۰ پایگاه مقاومت پایگاه روستایی و احداث ۱۲ واحد برای گردان امام‌ علی (ع) در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: احداث ساختمان مرکز عقیدتی سیاسی، ۱۰ واحد بنیه دفاعی، سایت گردان‌های امام حسین (ع) و ساختمان یگان امنیت از دیگر پروژه‌های عمرانی سپاه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به ساخت ۱۰۹ واحد سازمانی سپاه استان در یک سال گذشته اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی ساخت ۹۱ واحد مسکونی سپاه در سطح استان آغاز می‌شود که در مجموع تا اوایل سال ۱۴۰۴ ۲۰۰ واحد مسکونی سازمانی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای ساخت حدود ۳۰۰ واحد مسکونی سازمانی دیگر موافقت شده است.

سردار مهدوی از ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی در شهرستان طبس نیز خبر داد و افزود: ۱۰ واحد زائرسرا در طبس به بهره‌برداری رسیده و ۱۹ سالن ورزشی نیمه‌تمام سپاه در استان تکمیل شده که امروز به بهره‌داری می‌رسد و علاوه بر این سه سالن ورزشی با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال تجهیز شده است.

وی با اشاره به بازسازی و تکمیل دهکده رفاهی و تفریحی بسیج در بیرجند گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت پنج مرکز درمانی در بیرجند، طبس، فردوس، نهبندان و قاین در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از احداث مرکز تفریحی و آبی چند منظوره به مساحت سه هزار متر مربع در استان خبر داد و افزود: این پروژه عمرانی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰۵ طرج عمرانی که به همت معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه اجرا شده است امروز به طور همزمان و با ارتباط تصویری در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha