تاکید وزیر آموزش و پرورش بر تربیت دانش‌آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه برنامه‌های فرهنگی باید جوهره اصلی فرهنگ ایثار و دفاع مقدس داشته باشد، بر تربیت دانش‌آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در آیین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با قدردانی از برخی برنامه های فرهنگی، همچون تولید سرودهای انقلابی و مذهبی به حضور ارزشمند خانواده بزرگ نظام تعلیم و تربیت در انتخابات اشاره کرد و افزود: بسیاری از تولیدات رسانه ای، محتواهای انتخاباتی و رخدادها در رسانه های کشور، توسط خانواده بزرگ آموزش و پرورش تولید شده است که فضای کشور را تغییر داده و منشاء اثر است.

در این جلسه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش در عرصه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: معلمان در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه نقش ویژه داشتند و در بعد از دوران دفاع مقدس نیز در سازندگی و آبادانی و مدیریت کشور نقش آفرین بوده و هستند.

کمرنگ شدن امور تربیتی در مدارس خیانت است

وی با اشاره به نقش ویژه معلمان در مسائل تربیتی و فرهنگی کشور، کمرنگ کردن امور تربیتی در مدارس در گذشته را یک خیانت بزرگ برشمرد و افزود: مسائل تربیتی در مدارس از جمله اثر بخش ترین فعالیت‌ها است.

سردار کارگر به معرفی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پرداخت و افزود: هرگونه همکاری و کمک به آموزش و پرورش کشور یک افتخار و موهبت بزرگ است.

براساس این گزارش، در این جلسه که مدیران کل آموزش و پرورش همه استان‌های کشور نیز حضور داشتند، برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش به ارائه برنامه های انجام شده و نیز همکاری های پیشرو در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha