۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85406706
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان جنوب تهران حامیان آب شدند+فیلم

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85406706
دانش‌آموزان جنوب تهران حامیان آب شدند+فیلم

شهرری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: دانش‌آموزان شهرستان ری و جنوب تهران به عنوان حامیان آب، سازمان آب را در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت و کاهش مصرف یاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حقیقی روز یکشنبه در حاشیه همایشی که به مناسبت روز ملی آب و با حضور دانش‌آموزان هفت مدرسه شهرری در فرهنگسرای ولاء شهرستان ری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ اسفندماه در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز ملی آب نامگذاری شده و بر این اساس برنامه‌های مختلفی با حضور اقشار فرهنگی مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن کشور ایران در منطقه خشک و نیمه خشک و محدود بودن منابع آب، خاطرنشان کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در راستای حفظ منابع یکی از اولویت‌های مهم در شرایط کنونی است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اثرگذاری بالای دانش‌آموزان در ترویج موضوعات فرهنگی از جمله مدیریت و کاهش مصرف آب، به عنوان حامیان آب، سازمان آب و فاضلاب را در اجرای سیاست‌های کاهش مصرف یاری می‌رسانند.

دانش‌آموزان جنوب تهران حامیان آب شدند

حقیقی تاکید کرد: به همین منظور در همایشی که امروز با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هفت واحد آموزشی ری در حال برگزاری است، برنامه‌هایی به منظور افزایش مشارکت آنان در مصرف بهینه و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در ترویج فرهنگ مصرف صحیح در بین خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران از دانش‌آموزان به عنوان یاوران و حامیان آب یاد و تأکید کرد: برنامه‌هایی با مشارکت آموزش و پرورش در حال اجرا و ترویج است، تا سهم مشارکت مردمی را در کاهش مصرف و جلوگیری از ایجاد بحران افزایش دهند.

مدیرعامل آبفا منطقه ۶ تهران افزود: در این راستا دانش‌آموزان به عنوان حامیان آب، الگوی مصرف را به درون خانه‌ها و خانواده‌ها برده‌اند.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران، ۲۷۶ هزار مشترک دارد و به جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب پایتخت شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری خدمات رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha