مسئولان در برگزاری هر چه بهتر کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان اهتمام ویژه داشته باشند

اهواز - ایرنا - رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان، از مسئولان و تمامی دست اندرکاران درخواست کرد برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این کنگره همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا سیدمحمدعلی پورموسوی روز دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان اظهار کرد: هر کار خیر و ارزشمندی که در کشور انجام می‌شود برگرفته از خون شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت بالای کنگره ملی شهدای استان در کشور افزود: در صورتی که این کنگره در سطح بسیار خوبی برگزار شود اثرات آن مدت ها در ذهن‌ها و دل‌ها می‌ماند بنابراین امید است متولیان کار، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

پورموسوی گفت: خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه بوده و درخت انقلاب اسلامی را تنومند کرده است.

رییس شورای شهر اهواز در ادامه به حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات اشاره و اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، چشم‌های کور معاندین را روشن و به دنیا ثابت کرد که مردم ایران همواره در صحنه بوده و در رابطه با دفاع از رهبری و خون شهدا، پا پس نمی‌کشند.

وی یکی از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی و شیعه را جریان روحانیت دانست و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تفکر امام، عنوان ولایت فقیه به مجموعه جریان شیعه اضافه شد و از آنجا که مجلس خبرگان، تعیین کننده رهبری بوده، توجه به این نهاد بسیار مهم است.

پورموسوی اضافه کرد: بی‌شک تمامی مردم و نامزدهایی که در مسیر انتخابات گام برداشتند جزو برندگان انتخابات بوده و ما به عنوان مسئولان نظام باید از آنها تشکر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مشکلات پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رفع و گره‌های موجود در طرح‌های عمرانی شهر اهواز هر چه سریعتر رفع شود.

بر اساس این گزارش متمم و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شورای شهر با رای اعضا به تصویب رسید همچنین دستورالعمل اجرایی پنجره واحد مجوزهای شهرداری مبتنی بر ملک رای لازم را کسب نکرد.

موضوع بررسی و رسیدگی به غیبت اعضای شورا نیز به صورت غیرعلنی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha