۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85407838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی کامیون انتقال اکسیژن در بیمارستان هاجر شهرکرد مهار شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال مشکل فنی خودرو، کامیون خصوصی انتقال اکسیژن در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد دچار حریق شد که در نهایت با اقدام به موقع مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد.

سید علی درخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اقدام به موقع پرسنل فنی بیمارستان و تیم اطفا حریق این رخداد که در محوطه بیمارستان بود کنترل شد.

وی افزود: زحمات و تلاش‌های همکاران این مرکز در جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و پیشگیری از ایجاد خسارت در این مرکز قابل تقدیر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این آتش‌سوزی جزئی بود و خسارت جانی در پی‌نداشت و خسارت مالی هم به بیمارستان وارد نشد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان هاجر با بخش های بستری، اورژانس، جراحی زنان و مردان، ارتوپدی زنان و مردان، ارولوژی زنان و مردان، چشم پزشکی،ENT(گوش و حلق و بینی)، جراحی مغز و اعصاب، نورولوژی(داخلی اعصاب)، فوق تخصص داخلی، سوختگی، آی‌سی‌یو (مراقبت‌های ویژه) و سی‌سی‌یو و اورژانس در حال ارائه خدمات به بیماران است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha