از شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی تا بازداشت سارقان خودرو در غرب استان تهران

تهران - ایرنا - شناسایی انبار کالای قاچاق ،دستگیری معتادان متجاهر ، رد رشوه ۹۳۰ میلیون ریالی و دستگیری سارق خودرو از اهم اخبار پلیس در غرب استان تهران در روز دوشنبه است.

به گزارش ایرنا ، شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی در اسلامشهر ،دستگیری ۴۴ خرده فروش و جمع آوری ۲۳۲ معتاد متجاهر در غرب استان تهران،رد رشوه ۹۳۰ میلیونی ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس و دستگیری سارق خودرو با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان بهارستان از اقدامات پلیس در غرب استان تهران در ۲۴ سشاعت گذشته است.

شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی در اسلامشهر

از شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی تا بازداشت سارقان خودرو در غرب استان تهران

سرهنگ"سیدهاشم حسینی خواه" با اشاره به جزئیات این خبر گفت: برابر خبر واصله از منابع موثق مبنی بر دپوی کالای قاچاق در محله کاشانک شهرستان اسلامشهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسائی محل نگهداری کالای قاچاق در اسلامشهر و با هماهنگی مرجع قضائی، ماموران انتظامی وارد محل شده و سه نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل ۵ عدد کوله پشتی، ۲۵ بسته دستمال، ۱۰ بسته پتو، ۱۷ بسته خلال دندان، ۵۰ عدد قطعات رایانه ای شامل سوییچر و ترمینال شبکه به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حسینی خواه بیان داشت: با توجه به کشف کالای قاچاق، متهمان به دادسرا معرفی و برای آنها قرار مناسب کیفری صادر شد و اموال مکشوفه در اجرای ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

دستگیری ۴۴ خرده فروش و جمع آوری ۲۳۲ معتاد متجاهر در غرب استان تهران

از شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی تا بازداشت سارقان خودرو در غرب استان تهران


سرهنگ"حسین زلفخانی" با اشاره به جزئیات این خبر گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با همکاری سایر رده های تابعه اجراء شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح،۴۴ خرده فروش دستگیر و ۲۳۲ معتاد متجاهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح، ۲۶کیلو و۲۲۰گرم انواع موادمخدر از ۴۴ خرده فروش موادمخدر دستگیر شده کشف شد
جدیدترین اخبار جذاب پلیسی در غرب استان تهران را با ما دنبال کنید.

رد رشوه ۹۳۰ میلیونی ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس

از شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی تا بازداشت سارقان خودرو در غرب استان تهران


سرهنگ "محمدحسن سوری" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در طی دستگیری فردی به اتهام جرم مشهود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس، بلافاصله بستگان مجرم دستگیر شده اقدام به پیشنهاد رشوه به مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال به ۲ نفر از کارکنان انتظامی به جهت اعمال نفوذ در پرونده و رهایی متهم می نماید.

وی افزود: مبلغ رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد و رشوه دهنده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مبلغ رشوه نیز ضمیمه پرونده شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان از مردم خواست: هرگونه پیشنهاد، تقدیر، انتقاد یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷در میان بگذارند.

دستگیری سارق خودرو با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان بهارستان

از شناسایی انبار کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی تا بازداشت سارقان خودرو در غرب استان تهران


سرهنگ "مجید عسکری نیا" در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بکارگیری منابع و مخبرین و با بررسی نحوه سرقت موفق به شناسائی متهم شده و در عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش در بهارستان دستگیر کردند.
سرهنگ عسکری نیا تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست: استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و فرمان در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است و از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری شود.

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha