۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85408491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وصول جریمه ۹۰ میلیارد ریالی تعزیرات حکومتی در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه ۹۰ میلیارد ریالی پرونده قاچاق چرم مصنوعی در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اجرای حکم ثمره فرآیند رسیدگی و برآمد همه تلاش های پیشین مجریان قانون است لذا بر مبنای سیاست های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی کشور ، جلسات کارشناسی متعدد و تلاش های مضاعفی در راستای تسریع در اجرای احکام پرونده های مسن و مهم این اداره کل صورت گرفته که نتایج بسیار موثری داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در نتیجه برگزاری جلسات کارشناسی و پیگیری های مستمر از ۲ سال گذشته تا کنون تعداد قابل توجهی از پرونده های قدیمی و مانده اجرا احکام وصول و مختومه شده است.

یونسی گفت: طی هفته گذشته نیز اجرای احکام همدان در یکی از پرونده های قدیمی و مهم قاچاق کالا پس از پیگیری های مستمر، با وصول جریمه از متهم اقدام به ختم پرونده کرد.

وی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

وی اظهار کرد: گروه های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha