۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85408954
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برترین های جشنواره مالک اشتر در ایلام تجلیل شدند

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85408954
برترین های جشنواره مالک اشتر در ایلام تجلیل شدند

ایلام- ایرنا - همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره مالک اشتر، ۳۲ منتخب در سرفصل‌های مختلف سپاه و بسیج اعم از قرارگاه‌های تخصصی، معاونت‌ها و اقشار، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه استان ایلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیزدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر استان ایلام، به منظور معرفی رده‌ها، حوزه و پایگاه‌های برتر و ایجاد وحدت رویه و نظام‌مند کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های اقشار بسیج، روز سه شنبه با حضور دبیر اشراف راهبردی رئیس سازمان بسیج و جمعی از مسئولان استانی در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

دبیر اشراف راهبردی رئیس سازمان بسیج در این آیین گفت: هر مناسبتی که جریان حق در آن بیان شود یوم الله است، احساس ما این است اگر هر کسی در میدان فردی و سازمانی خود بتواند هرروز این انقلاب را یک قدم به سمت ظهور نزدیک کند رسالت پاسداری خود را اجرا کرده است.

سردار "مقداد فرمانی" افزود: ما نباید نگاه پدافندی به اجرای ماموریت خود داشته باشیم ما باید تلاش کنیم تا خود را با فاصله بین وضع موجود و مطلوب که همان انقلاب اسلامی ما است نزدیک کنیم.

برترین های جشنواره مالک اشتر در ایلام تجلیل شدند

وی یادآور شد: کشور ما امروز داعیه دار جریان حق در جهانی است که حرفی برای گفتن دارد، جبهه حق الان برای خود صاحب سبک و قدرت است و در این راه ما هم راستا و هم ‌تفکر با نگاه امام جامعه هستیم.

دبیر اشراف راهبردی رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: ما باید در راستای رسالت و پاسداری خود، اعتلای انقلاب و ‌بسیج را ببینیم و هدف اصلی ما توجه به همین مقوله مهم باشد.

رییس کل دادگستری استان ایلام هم در این آیین با بیان اینکه جامعه بسیج خالصانه برای اکرام‌ مستضعفین تلاش می کند، گفت: در نظام اسلامی یکی از مباحثی که ضرورت دارد به آن پرداخته شود بحث مدیریت در سطح جامعه است، این فرهنگ مدیریتی را در جامعه باید به آن پرداخت و این را باید از کلام امام جامعه گرفت.

"عمران علی محمدی" افزود: در نظام اسلامی مالک اشتر ما، سردار سلیمانی بود که مانند یک جوان همه عرصه ها را مدیریت می کردند.

رییس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: مدیران باید بدانند حکمرانی اسلامی عدالت محور است یعنی مدیریت در خدمت جامعه و ارتباط با مردم است.

برترین های جشنواره مالک اشتر در ایلام تجلیل شدند

عمرانی علی محمدی تصریح کرد: نتیجه کار مدیر ما باید کارایی باشد وقتی این مقوله اجرایی شود به نوعی می توان گفت که این مهم به ولایت پذیری و التزام به احکام اسلامی و در نهایت به روحیه جهادی تبدیل می شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به راه خود ادامه می دهد و این دشمنان نظام و انقلاب هستند که از بین می روند و نشانه آن این است ما تابع قانون هستیم و نظام اسلامی هرگز از قانون تخطی نکرده و به طور قطع نظامی که به قانون پایبند است ماندگار و پایدار است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین، اظهار کرد: شهیدان تاج عزت بر سر ما نهاده و راه را برای ما روشن کردند و پیشرفت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار "جمال شاکرمی" گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یک رشد متوازن دارد که نشان دهنده حرکت جمعی و هماهنگی بین نیروهای سپاه است که در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

برترین های جشنواره مالک اشتر در ایلام تجلیل شدند

وی تصریح کرد: ۸۵۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان نور بدون دریافت مبلغ اعزام شده است ۳ هزار نفر پیش‌بینی شده برای اعزام دانشجویان به راهیان نور که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این مورد محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: بسیجیان و گروههای جهادی یکی از ظرفیت‌های ویژه سپاه هستند که در هر جا ورود کردن قطعا افتخار آفرینی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم، مجموعه بسیج سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با ۳۲ منتخب در سرفصل‌های مختلف عملکرد ۱۴۰۱ لوح سپاس موفق‌ترین دریافت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha