۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85409681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف بیش از ۲۰ هزار خودروی حادثه ساز در تهران

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبر: 85409681
توقف بیش از ۲۰ هزار خودروی حادثه ساز در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقف ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز در معابر پایتخت طی سال جاری خبر داد و گفت: این خودروها بدلیل انجام رفتار مخاطره آمیز و چند تخلف همزمان به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر روز چهارشنبه در خصوص آمار اعمال قانون پلیس نامحسوس در شهر تهران اظهار کرد: در ۱۱ ماه منتهی به بهمن امسال همچنین ۱۷ هزار و ۶۳۳ دستگاه خودرو به صورت ساعتی در معابر پایتخت متوقف شدند.

وی با بیان اینکه اگر پلیس خودروی شما را به پارکینگ نمی‌برد و به توقفق ساعتی کنار معابر بسنده می‌کند، بخاطر آن است که به دردسر نیافتید، افزود: تخلفات رانندگان حادثه ساز زیر ذره بین پلیس نامحسوس پایتخت قرار دارد و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ کشیر اضافه کرد: در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می‌زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود به سوابق و نوع گفتمان، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی او توقیف ساعتی می‌شود.

وی ادامه داد: می‌خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستی و حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دهید اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل کند واقعا به درد سر می‌افتید و مشکلات زیادی برای شما بوجود می‌آید به همین منظور همکارانم طرح توقیف ساعتی را انجام می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این رانندگان نظم و ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس به جد با این تخلفات برخورد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha