۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85409988
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نظارت‌های نوروزی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی آغاز شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: طرح نظارت بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز(چهارشنبه) در استان آغاز شد و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

کامران ملکی صادقی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نظارت ها بر بازار در طول سال انجام می شود اما در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان تشدید شده است.

وی افزود: تقاضا برای خرید و تامین انواع کالاها در روزهای پایانی سال افزایش یافته است از این رو برای جلوگیری از تخلفات بویژه گرانفروشی، نحوه عرضه کالاهای مختلف رصد می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح نحوه عرضه اجناس و مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان هم مورد بررسی و رصد قرار می گیرد خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح کنترل و نظارت بر بازار و ایجاد آرامش در جامعه است.

ملکی صادقی افزود: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با مشارکت بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد، میراث فرهنگی و سایر نهادهای ذیربط در حال اجرا است.

وی با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان اظهار کرد: مردم و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق پل های ارتباطی تعزیرات حکومتی شماره تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا با تلفن ۱۲۴ به گزارش کنند تا اسرع وقت تخلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

۳۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی در قالب هفت اتاق اصناف و حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان در حال فعالیت و ارایه کالا و خدمات به مصرف کنندگان هستند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha