۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85410398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر: بازگشایی گره‌های ترافیکی رضایت شهروندان را به همراه داشته‌است

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: بازگشایی گره‌های ترافیکی، اجرای برنامه‌های شاخص و عمرانی عمده فراشهرستانی در کنار اقدامات محلی رضایت نسبی شهروندان اسلامشهری را به دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز چهارشنبه در نشست رسمی شورای اسلامی شهر بر ضرورت پیگیری جدی وصول مطالبات شهرداری، رعایت اصول شهرسازی در مناطق و برخورد جدی با فساد و تخلفات اداری تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به محلات کم برخوردار در بودجه سال آینده، اظهار داشت: در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌ ریزی لازم صورت گیرد و بیشتر از گذشته به محلات کم‌برخوردار پرداخته شود.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستانی زندگی می‌کنیم که سرریز آسیب‌های اجتماعی برخی شهرهای بزرگ بوده که با احصا نظام مسائل محلات می‌توان بودجه عمرانی را به سمت محلات کم برخوردار سوق داد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم نیز خدمات فراوانی را به هموطنانمان در سراسر کشور ارائه داده است، افزود: از مسئولان راه آهن نیز می خواهیم پاسخگوی مطالبه جدی مردم اسلامشهر باشند در صورت عدم حل این موضوع، پیگیری لازم جهت رفع تعارضات راه آهن و شهرداری از طریق مراجع قضائی صورت می گیرد.

حبیبی با اشاره به حمایتها و پشتیبانی های دولت سیزدهم برای تامین منابع مالی مترو، خاطرنشان کرد: تنها شهرداری تهران و اسلامشهر هستند که ۸۸ درصد ارزش افزوده به آنها و ۱۲ درصد به روستاها اختصاص می یابد که آن هم به دلیل اجرای طرح های عمرانی همچون مترو است.

وی با اشاره به مطالبه اعضای شورا برای رفع مشکلات راه آهن در احداث کمربندی شمالی تاکید کرد: از طریق پیگیری های ‌اداری تفاهم با راه‌آهن صورت نگرفت.

فرماندار اسلامشهر گفت: پیشرفت اسلامشهر نسبت به سایر شهرها به دلیل ثبات در مدیریت شهری است، دوره ششم شورای اسلامی این شهر از کم حاشیه‌ترین دوره ها بوده است.

این مسئول ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در روند اجرای انتخابات ۱۱ اسفند یادآور شد: اداره شهر ۵۰۰ هزار نفری اسلامشهر بسیار دشوار بوده و قطعا ملزوماتی نیاز دارد که مهمترین آن همدلی در بین مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر و ارکان شهرستان است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه دوره ششم شورای شهر اسلامشهر به عنوان یکی از کم حاشیه‌ترین شوراها در قیاس با ادوار گذشته شناخته می شود، ادامه داد: برخی از اعضای شورای اسلامی نیز علیرغم هجمه ها و انتقادات جزء صبورترین ها بودند.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر نیز با تقدیر از همکاری هیئت تطبیق در تصویب مصوبات شورا، گفت: با کمک اعضای هیات تطبیق توانستیم برای نخستین بار بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اسلامشهر را در نیمه اول اسفندماه مصوب و به شهرداری ابلاغ کنیم که نشانه همدلی و هم‌افزایی اعضای شورا و شهرداری و کمیته تطبیق است.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح آخرین وضعیت طرح های شهرداری در بخش های مختلف و همچنین اهم پروژه های شهرداری در سال آتی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha