باخت مقابل شهداب/کار تیم والیبال شهرداری ارومیه به اما و اگر کشید

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در یکی از بازی های مهم هفته ماقبل پایانی لیگ برتر امسال، مقابل شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر باخت تا هم سومین شکست پیاپی خود را متحمل شود و هم کار این تیم  برای حضور در جمع هشت تیم به اما و اگر بکشد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که سه دیدار آن بسیار مهم بود.

در یکی از این دیدارها تیم شهرداری ارومیه در یزد، با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا از مسجل شدن راهیابی اش به هشت تیم پلی آف جلوگیری کند.

در دیدار دوم تیم چادرملوی اردکان که پایین تر از شهرداری ارومیه در رده هشتم بود، با نتیجه سه بر یک نیان الکترونیک مشهد را برد تا این تیم، هفتمین تیمی باشد که حضورش در پلی آف مسجل می شود.

سومین دیدار هم، بازی ۲ تیم پاس گرگان و مس رفسنجان بود که اگر در این دیدار هم پاس به برتری می رسید، شهرداری ارومیه به رده نهم سقوط می کرد و شانس حضورش در هشت تیم پلی آف به مراتب کمتر می شد.

اما بهترین کار را برای تیم شهرداری ارومیه، نه خود این تیم بلکه مس رفسنجان انجام داد و در ست پنجم میزبان خود پاس را شکست داد تا گرگانی ها نتوانند در رده هشتم حضور یابند و همچنان نهم جدول باشند.

اما این پایان کار نیست و هفته آخر شاید برای تیم های شهرداری ارومیه و پاس گرگان از همه تیم های دیگر حساس تر باشد؛ جایی که شهرداری در مشهد میهمان نیان الکترونیک خواهد بود و پاسی ها در گرگان با ایفاسرام دیدار خواهد کرد.

البته بازهم همه چیز دست شاگردان علیزاده است؛ اگر این تیم نیان را با هر نتیجه ای شکست دهد به عنوان تیم هشتم یا هفتم به پلی آف خواهد رسید ولی اگر شهرداری ارومیه شکست بخورد فقط در صورتی به پلی آف خواهد رفت که پاسی ها در مقابل تماشاگران گرگانی نتوانند از پس ایفاسرام برآیند.

در صورتی که شهرداری با هرنتیجه ای ببازد و پاس با هر نتیجه ای پیروز شود، پاس گرگان جای شهرداری ارومیه را در رده هشتم خواهد گرفت و راهی پلی آف خواهد شد.

شهرداری ارومیه که سال گذشته نیز نتوانست به پلی آف راه یابد، امسال بازی های بسیار خوبی به ویژه در دور برگشت از خود نشان داده و مستحق حضور در پلی آف است، به شرطی که نیان الکترونیک باانگیزه را در مشهد شکست دهد.

این دیدارها روز یکشنبه هفته آینده، ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha