حضور والیبال شهرداری ارومیه در پلی آف لیگ برتر/ مصاف اول با طبیعت در روز پنجشنبه

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از کش و قوس‌های زیاد به مرحله پلی آف لیگ برتر رسید و حریف خود را شناخت؛ این تیم باید از سد طبیعت اسلامشهر بگذرد تا خود را در جمع چهار تیم برتر ببیند.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم هشتم راه یافته به پلی آف و تیم چهارم راه یافته به پلی آوت (مسابقه برای بقا در لیگ برتر) مشخص شدند و ۲ تیم نیز در منطقه امن قرار گرفته و مسابقاتشان به پایان رسید.

در مهمترین دیدار این هفته، تیم شهرداری ارومیه میهمان نیان الکترونیک مشهد بود که در پایان توانست در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک تیم مشهدی را شکست داده و راهی پلی آف شود.

این برد در حالی اتفاق افتاد که پاس گرگان با انگیزه بسیار در خانه مقابل ایفاسرام اردکان قرار گرفته بود و مترصد یک باخت از شهرداری بود تا با برد سه بر ۲ که داشت، به پلی آف برسد.

اما این طور نشد و شهرداری ارومیه آخرین تیم راه یافته به جمع هشت تیم برتر شد تا در روزهای پایانی اسفند، مسابقات این دوره را به همراه هفت تیم دیگر برگزار کند؛ البته که با باخت چادرملو، شهرداری ارومیه به عنوان تیم هفتم جدول در پلی آف حاضر شد و از قرعه سخت تری به نام «فولاد سیرجان» به قرعه کمی راحت تر به نام «طبیعت اسلامشهر» رسید.

در این مرحله که مسابقات آن از روز چهارشنبه آغاز می شود، فولاد سیرجان با چادرملوی اردکان، طبیعت اسلامشهر با شهرداری ارومیه، شهداب یزد با ایفاسرام اردکان و گیتی پسند اصفهان با پیکان تهران مصاف خواهند داشت.

در مرحله یک چهارم لیگ برتر هر تیم بتواند ۲ برد از سه بازی کسب کند به جمع چهار تیم پایانی راه خواهد یافت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه طبق برنامه تنظیمی فدراسیون والیبال، ساعت ۲۲ روز پنجشنبه به مصاف طبیعت خواهد رفت و این دیدار در ساعت ۱۹ روز شنبه آینده تکرار خواهد شد؛ در صورتی که هیچکدام از ۲ تیم به ۲ برد نرسند، روز دوشنبه ساعت ۲۲ دیدار ۲ تیم تکرار خواهد شد تا برنده راهی نیمه نهایی شود.

البته باید توجه داشت که تیم طبیعت اسلامشهر، تیم قدرتمندی به شمار می رود و در مسابقات لیگ نیز ۲ بار شهرداری ارومیه را شکست داده است؛ بازی ۲ تیم در تهران با نتیجه سه بر یک به نفع طبیعت پایان یافت و در ارومیه نیز در دور برگشت با نتیجه نزدیک سه بر ۲ به نفع این تیم تمام شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم بازی های بسیار خوبی از خود نشان داد و آمادگی این تیم روز به روز در حال افزایش است و به نظر می رسد که طبیعت، برای رسیدن به نیمه نهایی حریف سختی را در پیش داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید که نتایج دیدارهای روزهای پنجشنبه، شنبه و احیانا دوشنبه به چه روالی خواهد بود و آیا شاگردان عبدالرضا علیزاده که رکورددار برد متوالی در لیگ امسال هستند، می توانند از سد طبیعت بگذرند یا نتیجه دیگری رقم می خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha