والیبال شهرداری ارومیه فقط به فکر برد نیان/قفل حضور در پلی آف باز می‌شود؟

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز، یکشنبه در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، میهمان نیان الکترونیک مشهد است که در صورت برد مقابل این تیم با هر نتیجه ای، راهی پلی آف می شود؛ اما در صورت باخت باید منتظر پیروزی ایفاسرام مقابل پاس گرگان باشد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به صورت همزمان در هفت شهر کشور برگزار می شود که شاید مهمترین آنها دیدار ۲ تیم شهرداری ارومیه با نیان الکترونیک مشهد و پاس گرگان با ایفاسرام اردکان است.

تیم شهرداری ارومیه که در نیم فصل دوم بسیار خوب ظاهر شد و هشت برد پیاپی داشت تا خود را به رده هفتم برساند، در سه دیدار اخیر خود، سه باخت مقابل طبیعت، پیکان و شهداب به دست آورده تا حضورش در پلی آف به اما و اگر بخورد.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در هفته پایانی به مصاف نیان الکترونیک، البته در مشهد می روند تا با برد در این دیدار مجوز حضور در پلی آف را بگیرند.

این ۲ تیم با هم سه بار بازی کرده اند که شهرداری ارومیه ۲ بار در زمین خودی و نیان الکترونیک یک بار در زمین خودی موفق به شکست حریف شده است.

شهرداری ارومیه و نیان الکترونیک در نیم فصل اول هم با یکدیگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه مسابقه دادند که در یک بازی طولانی، میزبان توانست با نتیجه سه بر ۲ نیان را شکست دهد.

در دیدار برگشت هم، شاگردان علیزاده حتی راضی به برد سه بر ۲ هستند تا در رده هفتم یا هشتم قرار بگیرند.

والیبال شهرداری ارومیه فقط به فکر برد نیان/قفل حضور در پلی آف باز می‌شود؟

اما تعقیب کننده جدی تیم شهرداری ارومیه، پاس گرکان است که اتفاقا در خانه مقابل ایفاسرام اردکان قرار می گیرد؛ تیم میهمان در این دیدار انگیزه بسیار کمی دارد و فقط با یک برد و باخت پیکان می تواند یک رده صعود کند و در صورت باخت هم در همان رده پنجم جدول باقی خواهد ماند.

اما انگیزه های پاس گرگان در مقابل تماشاگران خودی بسیار بالاست و آنان فقط به دنبال یک لغزش از شهرداری ارومیه هستند تا خود را در پلی آف ببینند.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که در ساعات آغازین امشب، شهرداری ارومیه در مشهد و هواداران پرشمارش در ارومیه شادی حضور در پلی آف را برگزار خواهند کرد یا گرگانی ها در مقابل تماشاگران خودی این موفقیت را جشن خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha