۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85411356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الزام دستگاه های اجرایی به تامین نیازهای محله های محروم البرز

کرج - ایرنا - استاندار البرز به دستگاه های اجرایی دستور داد تا خدمات لازم مانند واگذاری انشعاب آب ، برق ، گاز ، تلفن و فاضلاب به مناطق کم برخوردار این استان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: بر این باور هستیم که اگر بر روی توانمند سازی این محله ها متمرکز شویم، بسیاری از معضلات در بخش مختلف بویژه اجتماعی، حل خواهد شد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد شهرداری های استان با تعیین برنامه ای ویژه در راستای عمران و آبادانی محله های کم برخوردار با اختصاص اعتبارات لازم، اهتمام داشته باشند.

عبداللهی گفت: رشد مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، نشان دهنده اعتماد و امید مردم شریف استان است بنابراین باید این همراهی و پشتیبانی را ارج نهیم و با کار و تلاش شبانه روزی درصدد آن برآییم.

وی افزود: اگر به مردم خدمت صادقانه ارائه کنیم به طور قطع حمایت آنها را نیز خواهیم داشت.

عبداللهی گفت: باید با رفع نیازهای محله های هدف، آنها را توانمند و بی نیاز کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: استان شهرهای بزرگی دارد ولی برخی از آنها به رغم تراکم بالای جمعیت، امکانات و زیرساخت های لازم را ندارند بنابراین شهرداران باید با همپوشانی یکدیگر نسبت به کمک برای حل مسائل اقدام کنند.

وی افزود: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری می تواند با برگزاری همایش ها و کلاس های ویژه، دست اندرکاران عمران و آبادانی استان را با قوانین و مقررات آشناتر کند.

الزام دستگاه های اجرایی به تامین نیازهای محله های محروم البرز

عبداللهی گفت: باید برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای محله های هدف قرارگاه داشته باشیم.

استان البرز ۶۷ محله برخوردار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha