۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85369186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: دولت مصمم به جبران کمبودها است

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85369186
استاندار البرز: دولت مصمم به جبران کمبودها است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: دولت سیزدهم با تلاش ویژه مصمم به جبران کمبودها و کاستی های انباشته شده در بخش های مختلف کشور و البرز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز دوشنبه در دیدار با جمعی از هیات های ورزشی استان البرز با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح شرایط و زیرساخت ها و سرانه های استان پرداخت و افزود: امروز قرارگاه های متعددی برای

شناسایی ضعف ها در بخش های مختلف استان البرز شکل گرفته است.
استاندار البرز گفت: در تعاقب رویکرد دولت سیزدهم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و انسجامی که در استان وجود دارد برای افزایش رضایتمندی مردم در لایه های مختلف اجتماعی تلاش می کنیم.
وی یک جامعه سالم را در گرو پویایی و تحرک ورزش دانست و افزود: روسای هیات های ورزشی، نقش بسیار مهمی در مطالبه گری، حمایت، پیشرفت، انسجام و همدلی مجموعه های ورزشی دارند.
استاندار البرز بیان کرد: سرمایه ورزشکاران اعتبار، آبرو و افتخارات آنها است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی هزینه می کنند که جای قدردانی دارد.
وی افزود: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.


عبداللهی گفت: به طور قطع کاستی هایی از گذشته در حوزه ورزش و جوانان استان انباشته شده ولی زمان و برنامه ویژه ای برای جبران این نواقص گذاشته ام.
وی افزود: استان البرز بعنوان ایران کوچک، می تواند با همگرایی اقوام مختلف کشور، فرصت های همدلی و اتحاد را برای توسعه همه جانبه استان مورد بهره برداری قرار دهد.
استاندار البرز یادآورشد: انتظار می رود جامعه جوانان و ورزشکاران اخلاق‌مدار استان در انتخابات پیش رو همچنان بعنوان الگو و پهلوان، حضوری پرشور را رقم بزنند.
وی افزود: همه بر عملکرد و برنامه های دولت مردمی سیزدهم آگاه هستیم و می توانیم گواهی بر تلاش ها جهت جبران کمبودها و کاستی ها باشیم، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند پشتیبان و حامی خدمتگزاران این نظام و نویدبخش توسعه و آبادانی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha