فیلم | برگزاری مسابقات کشوری «هارد اندرو» در مراغه

مراغه- ایرنا- مسابقات موتورسواری «هارد اندرو» با حضور رییس فدراسیون موتورسواری و با شرکت ۱۱۳ ورزشکار از سراسر کشور امروز، جمعه در یکی از مسیرهای کوهستانی اطراف مراغه برگزار شد.

«رضا لامکانی» رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مراغه در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در سه رده پیشکسوتان، موتورهای خارجی و موتورهای تولید داخل در حال برگزاری است.

فیلم | برگزاری مسابقات کشوری «هارد اندرو» در مراغه
کوه‌های اطراف مراغه ظرفیت قابل توجهی برای میزبانی از مسابقات موتورسواری ملی و بین‌المللی دارد

وی با بیان اینکه ورزشکارانی از ۳۲ استان در این مسابقات حضور دارند، اضافه کرد: در مسیر برگزاری این مسابقات موانع و چالش‌های مختلف طبیعی وجود دارد و موتورسواران باید در زمانی کمتر از زمان اعلام شده به خط پایان برساند.

به گفته وی مسابقات موتورسواری «هارد اندرو» برای نخستین‌بار در مراغه و با حضور ملی‌پوشان و قهرمانان جهان برگزار شد.

قزوین اول شد

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مراغه گفت: در این مسابقات تیم قزوین اول شد و استان‌های گیلان و آذربایجان‌شرقی نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«لامکانی» افزود: همچنین در بخش موتورهای خارجی نیز مهران عسگری از قزوین در جایگاه نخست ایستاد و ابراهیم شاه‌محمدی از قزوین و سعید پوروثوق از گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش ایرنا مسابقات موتورسواری اندرو رشته‌ای از مسابقات آفرود موتورسواری به شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن بر روی استقامت شرکت‌کننده‌هاست.

مسابقات مهم در تقویم اندرو شامل مسابقات جهانی اندرو (WEC)، مسابقات بین‌المللی ۶ روزه اندرو (ISDE) و چندین مسابقات قهرمانی ملی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha