پلیس پایتخت: ۲۳۷ عربده کش بازداشت شدند/ کشف پوشاک قاچاق در غرب تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: ۲۳۷ شرور و عربده کش پایتخت طی روزهای گذشته شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ سعید راستی روز شنبه در این خصوص افزود: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند، از جمله دستگیر شدگان هستند.

به گفته سرهنگ راستی، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو و عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند.

پلیس پایتخت: ۲۳۷ عربده کش بازداشت شدند

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران یادآور شد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که فرد آتش گرفته و هم فردی که بنزین را ریخته بود، دستگیر شدند.

کشف ۱۰ میلیاردی پوشاک قاچاق در غرب تهران
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار ثوب انواع البسه قاچاق و کفش خبرداد.
سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک فروشگاهی در شهرک اکباتان از طریق مبادی غیر مجاز تعدادی پوشاک و کفش قاچاق به انبار فروشگاه منتقل و دپو کرده است.
وی به هماهنگی های قضائی دراین خصوص اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس در بازدید از انبار این فروشگاه ۵۰۸ ثوب پوشاک و ۵۷۰ جفت کفش خارجی کشف کردند و مالک فروشگاه به قاچاق بودن کالاهای کشف شده اعتراف کرد.

سرهنگ افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دستگیری اراذل و اوباش های فراری منطقه نبرد تهران
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران نیز در خبری از دستگیری ۶ تن اراذل و اوباش فراری با عملیات پلیسی ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبر داد.
سرگرد محمد زیدی در این خصوص بیان کرد: پرونده ای مبنی بر شرارت و قدرت نمایی ۶ شرور سابقه دار به پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران ارجاع شد.
وی عنوان کرد: بررسی های ماموران نشان از این داشت، ۶ تن اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از سلاح سرد در منطقه نبرد و شوش قدرت نمایی کرده و بلافاصله از محل متواری و زندگی مخفیانه آغاز کرده اند.
سرگرد زیدی به رصد های اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان با تلاش ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران اشاره کرد و گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم هر ۶ شرور که با قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه نبرد و شوش موجب بی نظمی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha