۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85552974
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گردن‌کشان شرق تهران در تور امنیتی پلیس + فیلم

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85552974
گردن‌کشان شرق تهران در تور امنیتی پلیس + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - گردن‌کشان و اراذلی که در شب تاسوعای حسینی در شرق تهران با هم درگیر و قمه‌کشی کرده بودند، در دام پلیس افتادند.

به گزارش ایرنا، شب تاسوعای امسال بود که ویدویی در فضای مجازی وایرال شد که در آن کلیپ عده‌ای به یک زن و شوهر با قمه حمله کرده و فضایی توام با تهدید و ارعاب ایجاد کردند؛ حالا پلیس پایتخت خبر داده که این اراذل که ۲ گروه ۱۰ نفره بودند، همگی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: به محض اطلاع از این درگیری پلیس کار اطلاعاتی خود را آغاز کرد و در کمترین زمان ممکن اشخاص دخیل در این نزاع را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه نفرات اصلی این نزاع به پلیس اطلاعات آورده شدند، تاکید کرد: در سنوات گذشته این ۲ گروه ۲ مرتبه با هم درگیر شده بودند و در نهایت نزاع جمعی آنها در یکی از شب‌های محرم رخ داد که ۱۰ نفر هم در این نزاع حضور داشتند که بازداشت شده‌اند.


سرهنگ راستی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی خوبی با دستگاه قضا در رابطه با این پرونده شکل گرفت، گفت: این افراد به محل درگیر برگردانده و بازسازی صحنه جرم هم با حضور مردم انجام شد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه به اراذل و اوباش هشدار داد که با جدیت و قاطعیت تمام با هر فردی که اقدام به گردن‌کشی و ایجاد رعب وحشت بین مردم داشته باشد، برخورد قانونی می‌کند.

سارق حرفه ای جوادیه در دام پلیس

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو در محدوده جوادیه خبر داد.  

سرهنگ علی قاسم‌پور در این خصوص گفت: پیرو وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در محله جوادیه، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری به محل وقوع سرقت اعزام و پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ قاسم‌پور با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۲ ساله اموال مسروقه از جمله تعدادی باتری خودرو، ضبط و باند و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: در تحقیقات پلیسی تاکنون ۶ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

پایان کار موبایل قاپان سابقه دار

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان سابقه دار با موتور سیکلت سرقتی خبر داد. 

سرهنگ محمد افشار در این خصوص گفت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت به همراه دو نفر راکب و سرنشین مشکوک شدند و آن ها را زیر نظرگرفتند.

وی افزود: در همین حین با استعلام پلاک موتور سیکلت مشخص گردید که دارای سابقه سرقت است که سارقان با رویت ماموران از محل متواری و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز موتور سیکلت متهمان متوقف شد و ماموران به دستگیری آن ها اقدام کردند.

سرهنگ افشار افزود: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و به همراه متهمان و موتور سیکلت آن ها به کلانتری انقال داده شد.

وی عنوان کرد: متهمان از افراد سابقه دار بوده و به هشت فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی 2 نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha