مجید اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایام مبارک ماه رمضان و عید نوروز از مهمترین و بزرگترین رویدادهای مهم ما به شما می رود که سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین امسال و به همین مناسبت در حال انجام بسترهای لازم به منظور ارایه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی است.
وی اضافه کرد: آماده کردن غرفه مادر و کودک و راه اندازی چندین غرفه پزشکی و قزوین شناسی و همچنین چیدمان سفره هفت سین در محوطه مجموعه پایانه در کنار نگهداری و آماده کردن پایانه مسافربری در حوزه ترمیم، نظافت امورات آسایشی و آرامشی از جمله اصدامات صورت گرفته در این ایام است.
اسلامی به هماهنگی و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین قراردادی را با اداره کل میراث استان منعقد کرده تا در صورت نیاز از اتوبوس های وی آی پی این سازمان برای مسیرهای اطراف شهر استفاده شود.
این مسوول ادامه داد: نشستهایی نیز با انجمن اتوبوسرانی قزوین برگزار شده مبنی بر اینکه سرویس دهی به مسافران با دقت، انضباط و رعایت قوانین صورت گیرد تا بدون هیچ مشکلی و در نهایت رضایت مسافران و گردشگران در این ایام زا سازمان خدمات دریافت کنند.
اسلامی با اشاره به نحوه نظارت بر عملکرد پایانه های مسافربری، خاطرنشان کرد: نمایندگان سازمان پایانه های اتوبوسرانی به همراه ناظران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همه روزه از ساعت پنج تا ۲۴ به صورت کشیک در محل پایانه مستقر بوده و به همراه پلیس مسایل مربوط به حمل و نقل و رفاه مسافران را مورد رصد قرار می دهند.
مدیرعامل پایانههای مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: پایانه های مسافربری قزوین در طول تعطیلات نوروزی آمادگی لازم را برای ارایه هرگونه خدمات به شهروندان، مسافران و گردشگران را دارد و در عین حال نیز با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود سال خوبی را برای همه شهروندان آرزو میکند.
نظر شما