۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85412580
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گشت مشترک بازرسی در همدان با گزارش تخلف ۲۶۸ میلیاردی

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ادامه اجرای گشت‌های مشترک بازرسی و کشف تخلف بیش از ۲۶۸ میلیارد ریالی ۲ واحد صنفی دخانیات در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه‌ گشت‌های مشترک این اداره کل با حضور رئیس شعبه دوم گشت سیار به همراه سربازان گمنام امام زمان و بازرسان سازمان صمت از ۲ واحد صنفی پخش عمده دخانیات در سطح بازار بازدید بعمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: در این بازرسی با توجه به ثبت نکردن موجودی انبار در سامانه جامع انبارها با هماهنگی دادستانی واحدها پلمب و دفاتر حسابداری برای بررسی و برآورد میزان ریالی تخلف جمع آوری شد.

یونسی ادامه داد: کارشناسان سازمان صمت پس از بررسی، میزان ارزش تخلف را ۲۶۸ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال تعیین و پرونده این ۲ واحد صنفی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از آغاز گشت های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این استان از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و هر ساله با نزدیکی به ایام عید و خریدهای مردم شاهد برگزاری گشت‌های مشترک بوده‌ایم اما امسال به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان این گشت‌ها با حساسیت و جدیت بیشتری برگزار می‌شود.

یونسی گفت: انتظار داریم شهروندان در راستای حقوق خود پای کار باشند و به محض رویت تخلفات صنفی، وظیفه قانونی خود دانسته گزارش کنند.

وی افزود: شماره تلفن‌ ۳۲۵۲۴۳۳۳ و سایت سازمان آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha