۲ فوتسالیست ملی‌پوش گیتی‌پسند قرارداد خود را تمدید کردند

اصفهان-ایرنا- «علیرضا عسگری» و «مسعود یوسف» بازیکنان ملی پوش فوتسال کشورمان، صبح امروز قراردادشان را با تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین عراقی زاده، عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان روز شنبه اعلام کرد: «علیرضا عسگری» و «مسعود یوسف» بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال این باشگاه با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه قرارداد خود را جهت فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کردند.

عسگری سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با تیم فوتسال گیتی پسند و همچنین عضویت در تیم ملی فوتسال را دارد و دارای عناوین متعدد داخلی و بین المللی در کارنامه خود است.

عسگری نیم فصل نخست فصل گذشته بدلیل مصدومیت نتوانست برای تیم اصفهانی به میدانت برود ولی در نیم فصل دوم پس از رهایی از مصدومیت یکی از مهره‌های تاثیر گذار گیتی پسند بود.

۲ فوتسالیست ملی‌پوش گیتی‌پسند قرارداد خود را تمدید کردند

یوسف، بازیکن ملی پوش اصفهانی نیز سابقه کسب ۲ عنوان قهرمانی با گیتی پسند را دارد و از تیم های پایه گیتی پسند به تیم بزرگسالان آمده و فصل گذشته یکی از مهره های تاثیر گذار باشگاه در کسب عنوان قهرمانی بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند در سال ۱۴۰۲ در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتسال مردان ایران شد و این تیم تنها با ۳۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ و باکسب ۷۳ امتیاز از ۲۶ بازی رکورد جدید بالاترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد.

پیش از این در هفته گذشته «محمد حسین درخشانی» آقای گل رقابت های لیگ برتر فوتسال و «محمدرضا سنگ سفیدی» کاپیتان این تیم در فصل جاری، «مسعود(باقر) محمدی» بهترین دروازه‌بان و «مهدی کریمی» دومین گلزن لیگ با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران این مجموعه، قراردادشان با تیم فوتسال گیتی پسند و در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تمدید کرده بودند.

تیم فوتسال مردان گیتی‌ پسند تاکنون پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha